Reply on: hoppusmark #82077:
Na toto je jeden pán, čo sedí momentálne tesne vedľa mňa alergický. Za magistrát naprojektoval 3+3 na Vajnorskej + rozšírenie stredového pásu el. tak, aby tam boli dostatočne široké nástupišťa. Aj etapy prestavby boli naplánované tak, aby boli max. najnevyhnutnejšie víkendové výluky el. Ale Polus povedal, že on nič také platiť nebude, že ostane 2+2 a el. v strede a zast. ako sú, a vedenie mesta s nim nedebatovalo o tom, že musí urobiť rozšírenia, ale ustúpilo mu v plnom rozsahu ? Ale ten zelený pás je tam ako rezerva pre prípad, že raz mesto donúti polus a polus bude súhlasiť s tým rozšírením na 3+3 + široké el. nástupišťa. Ale to je dnes sci-fi.
hoppusmark
Čo sa týka obnovy električiek, ktoré jazdia na súčasných tratiach, žiadne nakupovanie nových vozov sa nechystá, čo je možné si vydedukovať zo sumy, ktorá bola pridelená na nákup električiek: 100 miliónov.. Za to sa kúpi 1 (slovom jedna) električka..
Možno, že rekonštrukcie starých T3 budú pokračovať, čo je ale podľa mňa úplne bezvýznamné, pretože tu bude absentovať nízkopodlažnosť a hlučnosť električiek naďalej zostane..
?