Ty brdo - máš predstavu, že to myslia vážne?!?!
Hygienická norma - keby sa začala dodržiavať, tak v lete sa od 9.00 do 18.30 hod môžu MHD v BA zastaviť. O tej teplote v kabínach, nechce vo vedení DP nikto ani len počuť preto to doteraz nik nebol premerať. Pitný režim - vodiči dostanú pridané 1 až 3, 35 SK lístky len za tie dni v ktorých teplota dosiahne 30.C, ale vodičové pracovisko je kabína v ktorej už aj v apríli za slnečného počasia je viac ako 30. C. to je to čo DPB nechce vedieť lebo by musel dávať vodičom mesačne viac ako 15 dodatkových pitných 35 SK lístkov a to by ubudlo s peniažkov do vlastného vrecka. Nie chlapče vodičom treba dodať nové polyesterové košele, ktoré sú ako keby si obliekli igelit pre lepší pôžitok s potenia // ušetria za návštevu sauny // a ako podotkol jeden dobroprajník s vedenia DPB minulí rok , vodiči by mali menej piť, lebo sa potom moc potia a nevrhá to dobrý dojem na DPB !!!!!! ČO K TOMU DODAŤ -- NON SEANS and IDIOTISMUS
Inak pri tych sumach co stoji jeden busy by skutocne taketo problemy ako hegnutie prevodovky, nauzatvaranie ventilov ci vypadnutie alternatora nemuseli mat. ?
apropo - DPB 8 rokov viedol ako gen. riadite¾ + predseda predstavenstva p. Zachar, ktorému chrbát kryla jeho strana KDH a tútor - priate¾ p. Dzurinda pritom on aj ostatne vedenie pre nekompetentné rozhodovanie dopracovali DPB do dnešného stavu s ktorého vodièi utekajú / aj po odpracovaní 25 rokov / aj za menej platenou prácou, lebo sú v DPB považovaný za nepriate¾a do ktorého treba dennodenne kopať. DPB skorumpovali, jednoznaène DPB má najhorší vozový park zo všetkých hlavných miest EU - samozrejme najhorší v SR. Pritom mesto BA predala za neuverite¾né miliardy pozemky na nové stavby, BA dosahuje hrubý nár. produkt ktorejko¾vek krajiny EU, tvorí sa tu viac ako 35% všetkého obchodu v SR a DPB je hanba SR / kde sa podeli všetky peniaze - DPB už mal mať dávno špièkoví auto park /No ale èo sa stane , jedného amatéra v predstavenstve vymenil ïalší, ktorí vie o doprave asi to¾ko ako malé 5 roèné decko - veï neva ako poradcu si ponechal p. Zachara a ako vyhlásil, veï p. Zachar + p. Kálay urobili kus dobrej práce v DPB, vodièi zarábajú 25000 sk, zabudol povedať ale hrubého za 195 hod mesaène. Zrejme ich potrebuje na to ako nahrabať predovšetkým do vlastného.No a nový gen. riadite¾, nevie sa èo sa dá od neho oèakávať, ale na jeho mieste by som prepustil celé doterajšie vedenie lebo s nimi niè nedosiahne - to sú socialisti + komunisti a tak aj pracujú v znení hesla ,,veï všetko je naše s cudzieho krv neteèie + sme iniciatívny tupci èo všetko vedia, videli a urobili - PRÁCI ÈESŤ A ROBOTE POKOJ ☠
kamarát máš dojem, že keby som podal trestné oznámenie aj by som niečo docielil - prepáč akurát to , ešte by sa mi mohlo stať že by som bol obvinený zo šírenia poplašných sprav, lebo ver, že o 2 mesiace vedenie DPB poprie aj to, že horel SOLARIS - žijeme v SR a DPB je presným obrazom SR !!!
hm...tie elektricky vyzeraju bohuzial asi na tie skreklune skodovacke, co behali tyzden po Karlovke...to uz aj Koncare by sa mi viac lubili...ale tak Bombardier:)
Hehe, teraz som si vsimol ze tie nove Solarisy nase dostali ECV podla EvC. teda 1205 dostala BA-505OL 1206 dostala BA-506OL... ale nechapem preco 1201, 1202 a 1203 poprehadzovali...:-/
Účastinná spoločnosť. Najznámejšia účastinná spoločnosť v poslednej dobe bola Incheba, tá si až v roku 1994 zmenila prívlastok z účastinná na akciová. (http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=3834&SID=2&P=1)
Čo mi to tam hodilo? No proste v rámci festivalu Brno - město uprostřed Evropy tu budú jazdy historických vozidiel MHD a železnica + deň otvorených dverí v trolejbusovej vozovni Komín. Kto ešte nevidel, určite sa oplatí. ?
Skúsim ešte raz link: http://www.dpmb.cz/#7
Dá sa to civilne napísať tak, že WL vždy kupovali vozy na úrovni doby. Keď frčali čiastočne NP, kupovali sa čiastočne NP, dnes sa kupujú už len 100% NP.
Jak jsem psal, dodavatelem elektrovýzbroje by měla být fa CZETRO, jakýsi pohrobek Škody Ostrov, založená jejím bývalým šéfkonstruktérem. V současnosti vyrábí náhradní části elektrovýzbrojí pro 14/15Tr s modernějšími prvky, úspornější ale má zatím problémy se spolehlivostí.
Spolupráce se Škodovkou nehrozí, ta subdodávky zásadně odmítá, Cegelec je v principu možný ale současně je to konkurent.
sice tak pekne marketingovo napisane, ale to bolo skor myslene, ze budu nasadzovane v ponimani kupovane len 100% NP vozy, ale WL nemaju vsetky vozu 100% NP ... velka vacsina z nich je ciastocne NP ...
ad starometska: tych projektov bolo viacero niektore boli prudko futuristicke (aj na terajsie pomery, nieto pred par desatrociami
ale takych projetov bolo viac .. napriklad prazska/brnenska mala byt v tuneli, dvojposchodovom .. spolu so zeleznicou :)) a tak
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.