Reply on: SDX #76695:
Ad Re #76664 wizard112: A koľko Ti taký hodinku - dve zapaltený vodič stihne vymeniť vozov? Áno, správne, jeden až dva. Takže toto je slepá ulička.
Re #76669 S499.1023: Nie, organizácia vozovní je iná. Keďže prispievaš pomerne kvalifikovane, myslel som, že to aspoň nejako orientačne poznáš. S ovzidlami sa posunuje a stavajú sa na rôzne koľaje. Keďže je dnes väčšina vozidiel pridelených, musia sa stavať tak, aby to sedelo zase na ranné výjazdy vodičov. A nespájali by sa ráno, ale priebežne

Záverom: Prvá podmienka by bola Scharfenbergy medzi všetky vozy. A to vraj u T3 nie je ochotný Dráhový úrad schváliť, resp. len s úchylnými, náročnými a drahými procedúrami (pritom T3/T4 pre NDR to mali štandardne).
SDX
Re #76664 wizard112: Vsak ano.. ono by to len chcelo trochu obnovit kabiny v zadnych voznoch a zaplatit na hodinku-dve dvoch (krasnany a jurak) vodicov navyse.. z dlhodobeho hladiska by to malo byt efektivne....
Re #76667 Solider: No ale neviem kto ti bude jazdit v tom prachu? Navyse predpoklada sa ze druhe vozne by na druhy den jazdili ako predne (kedze by skor dosli do vozovne) a tak treba aspon transparenty a samozrejme PP (co nie je lacne).
Re #76669 S499.1023: Lenze ja by som videl problem v organizacii. Neviem ako su presne organizovane vozovne, ale neviem si predstavit ze by na jednu kolaj nahadzali zadne vozne a na druhu predne a potom by ich rano spajali. Ja som z rozpravania jedneho znameho - vodica pochopil ze sa proste supravy davaju do rady a tak potom tak chodia. Cize by niektore sucasne zadne vozne potom jazdili ako predne.. No nic, asi je to moc komplikovane = len idea.
Re #76680 Jezo: Mne sa zda ze ja som videl kedy si na nasich elektrickovych kolajach taky nakladny voz, to sa mi len snivalo, alebo DPB take nieco mal / skusal?
Re #76685 Dunčo: Nie. Povodne sa mala kupit, ale neni mozne ju vyrobit pre 1000mm. A naco by si ju chcel? Dnes su uz aj lepsie vozy a hlavne (ak sa nemylim) uz sa nevyraba.