Zdravim,
podarilo sa mi zisti, ze existuju rozne vyhybky pre troflace - moderne vyhybky. Viem, ze tu v blave, niekto na tomto fore uz pisal, ze uz vacsina je uz vybavena dialkovym prehadzovanim, co je O.K.
Ale raz tu bolo tiez spomenute, ze je niekde aj tzv. rychloprejazdna vyhybka (neviem, ci vsetky tie, ktore sa prerabali na na dialkove ovladanie,a le asi nie).
No ja som zistil, ze existuje rychloprejazdna tahova vyhybka, ktora, ze vraj umoznuje prejazd az rychlostou 70km/h. A tiez, ze existuje rychloprejazdna vyhybka podvesena (trubkova), ale jej max. rychlost sa mi nepodarilo zistit.
Tolko teorie. Tak sa chcem spytat, aky typ je v BA (niekto tu pisal, ako som uz spominal, ze niekde je, ale mne sa nezdalo, ze tam troflace chodili vyrazne rychlejsie, ako cez obycajne) a tiez, ci sa neplanuje nieco s tymi vyhybkami robit - lebo tie rychloprejazdne su podla mna velmi dobry napad - zo vsetkych hladisk (najma z hladiska plynulosti a pritazlivosti trolejbusovej dopravy pre verejnost).
Este zaujimavost - neviem, ci ste vedeli ale v Hradci Kralove, kde pouzivaju 21Tr s dieselagregatom, tak pouzivali a pouzivaju aj 2x 14Tr s pomocnym jednonapravovym vozikom, na ktorom je vlastne agregat a ten umoznuje aj 14tr-ke prekonat urcite vzidalenosti bez elektrickej siete. Ak by ste chceli vidiet, ako to vyzera, kliknite na www odkaz hore.
Dik za kazde info ohladne tych vyhybiek.
podarilo sa mi zisti, ze existuju rozne vyhybky pre troflace - moderne vyhybky. Viem, ze tu v blave, niekto na tomto fore uz pisal, ze uz vacsina je uz vybavena dialkovym prehadzovanim, co je O.K.
Ale raz tu bolo tiez spomenute, ze je niekde aj tzv. rychloprejazdna vyhybka (neviem, ci vsetky tie, ktore sa prerabali na na dialkove ovladanie,a le asi nie).
No ja som zistil, ze existuje rychloprejazdna tahova vyhybka, ktora, ze vraj umoznuje prejazd az rychlostou 70km/h. A tiez, ze existuje rychloprejazdna vyhybka podvesena (trubkova), ale jej max. rychlost sa mi nepodarilo zistit.
Tolko teorie. Tak sa chcem spytat, aky typ je v BA (niekto tu pisal, ako som uz spominal, ze niekde je, ale mne sa nezdalo, ze tam troflace chodili vyrazne rychlejsie, ako cez obycajne) a tiez, ci sa neplanuje nieco s tymi vyhybkami robit - lebo tie rychloprejazdne su podla mna velmi dobry napad - zo vsetkych hladisk (najma z hladiska plynulosti a pritazlivosti trolejbusovej dopravy pre verejnost).
Este zaujimavost - neviem, ci ste vedeli ale v Hradci Kralove, kde pouzivaju 21Tr s dieselagregatom, tak pouzivali a pouzivaju aj 2x 14Tr s pomocnym jednonapravovym vozikom, na ktorom je vlastne agregat a ten umoznuje aj 14tr-ke prekonat urcite vzidalenosti bez elektrickej siete. Ak by ste chceli vidiet, ako to vyzera, kliknite na www odkaz hore.
Dik za kazde info ohladne tych vyhybiek.

Uz aby bolo zajtra, nech sa na to mrknem
N/A
1. Trasou rekonštruovaného mestského mostu v polohe jestvujúceho starého mosta predĺžiť dvojkoľajovú električkovú trať zo Štúrovej ulice v osi plánovanej hlavnej mestskej triedy Petržalky – až do polohy južného okraja obytného súboru Lúky.
Zdôvodnenie: Táto trasa predstavuje najkratšiu kapacitnú koľajovú trasu spájajúcu Petržalku s jestvujúcim koľajovým systémom MHD na ľavom brehu . Jej budovanie pritom nevylučuje v ďalšom výhľade výstavbu podzemnej dráhy. Na rozdiel od podzemnej dráhy, električková trať je investične realizovateľná v reálnom časovom horizonte a zabezpečuje spoľahlivú prepravu s minimálnym ovplyvňovaním nepriazňou počasia, či dopravnými zápchami automobilovou dopravou.
2. Dobudovanie vozovní mestskej hromadnej dopravyv polohách:
-juh, južne od súboru Petržalka Lúky-juh
-západ, v polohe severozápadne od obytného súboru Dúbravka
Zdôvodnenie: Súčasná excentrická poloha vozovní MHD je východiskom pre jej trvalé nepriaznivé prevádzkovo-ekonomické parametre. Pokiaľ sa pre MHD nezabezpečia územné rezervy pre zriadenie vozovní, rozvoj mesta bude prehlbovať katastrofické parametre jestvujúceho amaterizmu v oblasti MHD aj do budúcnosti.
No z toho vyplyva, ze takito politici v jednej strane su,cize autorovi clanku zostava v komunalnych volbach jedina moznost.(Bohu-zial)