Reply on: eripmav #72043:
Máš pocit, že cez vlčie okná vodič pozerá von? Ty si veľa múdry, aj technickým podmienkam prevádzky vozidiel rozumieš, nie si náhodou redaktorom Nového Času?
Samozrejme, napr. tenký prúžok cez okná v štýle Firo tour na 7909 nevadí, lebo nijako markantne nezavadzia vo výhľade, ale cez tie dierkované fólie, musíš aj sám uznať, že síce vidno je, čo nepopieram, ale značne nafigu. A fakt by ma veľmi zaujímal posudok od oftalmológa.
Zvonka sa mi ale tento druh reklamy paci najviac. Pises, ze tebe sa moc nepaci ked su vozidla rozne pomalovane... No tomu nezabranis - farebnu unifikaciu dopravcov uz reklamy budu narusat, ci chces ci nie. A zas vzdy lepsie mat na K2S reklamy na LBC ako ich povodny nater. A dostali sme sa k reklamam na LBC - tie su celovozove a podla mna vkusne. Nezasahuju do okien, cize tym Marijo a spol. OK - dizajner zvolil pre LBC tento druh reklamy - vyslo to. Inde mozno lepsie vyrazi velky obrazok na boku vozidla. No a bavit sa o nevkusnosti... pri pohlade do interieru potagovaneho a posprejovaneho... sorry. 
Treba sa spytat DP, ci im teda tych par supiek (ak to je tak ako pises) stoji potom za to, aby Recaru opskytovali reklamne plochy na vozidlach. Ja byt Recar a zadavatel ma poziada o vypracovanie reklamy cez cely bok vozidla a DP mi to umozni, tak zadavatelovi bez mihnutia oka vyhoviem ! To je biznis ! A Recar ho zjavne robi, ako ma umoznene.
No a am to este jednu dost dobru vlastnost - v lete to VYRAZNE tlmi slnecne luce a nesvieti Ti tak do vozidla a na kscyhty cestujucim.
richardhudec
Som pisal mail Petovi Kluckovi (konatel BID) a toto mi odpisal...ono to uz bolo dlhsie zname, ze po novom roku nie je nic ohladom 155 dohodnute na isto...zial...nestihli to doteraz a teraz clovek, ktoremu podla mna najviac zalezi na linke 155 sa musi snazit urobit vsetko pre to aby od toho 8.1.2007 zase premavala:
? "Bohužiaľ muselo prísť k pozastaveniu linky do 8. januára 2007, /využili sme obdobie sporadických predĺžených
novoročných prázdnin /. Do tej doby by sa mala podpísať nová zmluva pod hlavičkou DPB, a.s, ktoré bude mať 155-ku v Ročnom pláne dopravy, tak ako som to plánoval ešte na jeseň. Bohužiaľ odvaha, nadhľad a predvídavosť sú vlastnosti, ktorými neoplývajú všetci riadiaci pracovníci a preto to musí byť takto kostrbato riešené.
Dnes idem odpoľudnia k pánovi primátorovi, ktorý pevne verím rozhodne a dá pokyn Dopravnému podniku, aby sa začal správať rozumne. Držte mi palce." ?