Reply on: KLF #72045:
OK, keď už sme pri konkrétnych reklamách. Ako som už spomínal, vadia mi reklamy zhoršujúce výhľad z vozidla, čo je primárne fenomén CVR. Ak je CVR, ktorá nezasahuje do okien, a je vkusná, nemám proti nej takmer nič, okrem narúšania uniformity vozového parku, ale to je len zanedbateľná drobnosť oproti narúšaniu výhľadu z vozidla. Ty sa na ten výhľad pozeráš optimisticky, ja realisticky - vidím, čo (ne)vidím 
A keď si zabrdol do LBC náteru - tento náter za reklamu nepovažujem, už len preto, že je to "reklama" na mesto, v ktorom tie vozy jazdia, čo sa za reklamu v pravom slova zmysle ani považovať nedá, navyše jej zadávateľom je (ak sa nemýlim) magistrát, a nie súkromná spoločnosť, čo je veľký rozdiel, a ešte k tomu má tendenciu stať sa municipálnym náterom tohoto mesta, proti čomu tiež nič nemám. Takže LBC by som medzi reklamy fakt neplietol.
A na záver - bohužiaľ, máš pravdu - biznis a peniaze hýbu svetom, a vytláčajú všetko, čo ešte má nejakú hodnotu - pohodlie, kultúru, estetickosť, zdravý rozum. Ako ďaleko to necháme zájsť, je na však aj nás...
Beus
Najistejšie by bolo obrátiť sa na magistrát, resp. zákonodarný zbor, aby všeobecne záväzným nariadením, resp. zákonom zakázal vylepovať na bočné a zadné sklá vozidiel čokoľvek, okrem informačných materiálov dopravcu, ktoré ako jediné na tých sklách majú čo hľadať.
Len sa obávam, že takáto iniciatíva pospolitého ľudu, snažiaca sa o kultúrne cestovanie, asi nebude "tam hore" veľmi priechodná, práve kvôli zníženiu prílivu peňazí z reklamy, a bohužiaľ dnes hýbu svetom peniaze, a nie zdravý rozum, kultúra a slušnosť... ?