Reply on: Nick #68305:
myslim, ze sme sa uz o tom bavili na vlaky.net, pri projekte filialke by samozrejme az po nejaku kukucinovu bolo vsetko pod zemou, teda aj ta spominana exponovana krizovatka by bola vlastne z obliga.tak ci tak by sa nedala realizovat urovnove krizovanie, kedze sa tam pocita so severnou tangentou povyse hlavnu stanicu.
na tejto linke najdes vsetky dostupne dokumenty
http://dialnice.info/viewtopic.php?t=1011
je tam dokonca aj video ako by to malo vyzerat a kde sa planuju zastavky (mimo filialky aj zastavky nivy, karadzicova, dostojevskeho a einsteinova)
cize by to kludne mohlo plnit aj ciastocnu funkciu NDS pri trocha vole od mesta a rozumnom takte od ZSSK a samozrejme vhodnych garnitur

Ike
osobne by som tuto krizovatku risil tak, ze po spusteni vystraznych svetiel by sa krizovatka neuviedla do stavu krizovatky bez svetelnej signalizacie, ale vsetkym smerom by skocil signal stop, az na smer, ktoremu jazda nebrani (teda od Racka k Figaru a od Figara k Racku)... na opacnej strane ludia od Tehelnej k Slimaku a od Slimaku k Tehelnej... a nebol by ziadny chaos, akurat dlhsie cervena pre urcity smer, ktory by sa opakoval 4x za hodinu