Reply on: S499.1023 #67745:
Tú mapu robil niekto z magistrátu, možno, že niekto kto má na starosti výpočtovú techniku alebo niečo podobné a v doprave sa vôbec nevyzná... ? Tie schémy sú pekné až na tie spomínané chyby.
_______________________________
Re #67800 KLF: Problém je úplne všade, Ďurkovský, Zachar tí ľudia čo sú pod nimi. Antipreferencia, trolejbusové križovania alebo duosrandovná trať so srandaterminálom na Molecovej sú ukážkovým príkladom ako pristupujú k hospodáreniu s financiami, riadeniu kolektívu ľudí pod sebou, ako aj akú majú zodpovednosť voči občanom.
Tie ťahanice okolo BID alebo napr. úúžasné tempo koridorizácie BA-TT, majú zas za následok, že 55% dochádzajúcich používa IAD.
_______________________________
Re #67817 Andy: Nemusí hneď všetko povyhadzovať. Dobrým HR managementom urobí z neschopných ľudí schopných. Prečo by to malo trvať veľa rokov?
_______________________________
#67829 Ike: "Ked sa toto vyriesi, tak polka mesta bude odbremenena od kolapsov"
- aby si nebol nepríjemne prekvapený až sa to dokončí...
co sme na nejakej sutazi? podla potreby pouzijem auto, alebo MHD... Aby bolo spravodlive prostredie, musi byt napjprv spravodliva mhd, a teda ked si platim 1000sk, nech vidim vysledok.... BA na tom v pocte aut nie je zdaleka zle... dopravny kolaps ale vytvaraju dopravne uzly, s ktorymi sa nikdy neratalo, ze nimi budu.... vsetko so vsetkom suvisi... Tunel sitina je spasa (aspon zapadnej casti)... je to lahka matematika
Mike
Na základe týchto kriteérií mám častokrát pocit, že je teba prepustiť, resp. vymeniť celé vedenie DPB nielen Olejkársku ale aj divízie a vedenie prevádzok ale väčšinu vodičov ponechať. Totižto u nich nachádzam väčšie percento milých a ochotných ľudí, ako u ľudí na vedúcich a riadiacich pozíciach. Zatiaľ čo na riadiacich pozíciach sa dozviem iba "vodiči sú tí najväčší k...ti", čo kradnú naftu, nemajú ani ZŠ vzdelanie ukončené, chcú podnik čo najviac okradnúť a pod, odmietajú sa prispôsobovať pravidlám podniku as pod... ?