Reply on: KLF #67815:
Tak skoro by sa to nevyriešilo. Keby si chcel tých nevhodných vyhodiť, musel by si nájsť za každého náhradu. A toľko náhrad (vhodných, nie hocikoho s dobrých úmyslom) koľko je v DPB nevhodných ľudí, nezoženieš len tak, taká zmena bude trvať veľa rokov, či už s PePom alebo s niekym iným, ale je pravda, že on by to možno vedel trochu urýchliť.. 
Sommelier
Najprv ku komfortu... Keď si pohodlne sadneš do 25 Tr, ktorá sa ťahá hore na DD po ako tak OK ceste - to považujem za komfort zrovnateľný ak nie vyšší oproti autu.
A muožeš mať pravdu, že natrieskané hlučné staré vraky na rozmlátených cestách a zvrškoch sú ništ mošt, ale aj to sa pomaly a neiste obracia.
A k dani... Lístok samotný sa imaginárne zo všetkých týchto zložiek skladá. Že Teba, ako daňového poplatníka v ďalšom imaginárne stojí dvojnásobok je druhá vec.
A teraz k daniam.
Sú ľudia s príjmami rozličnými. Použijem príklady (všetko v čistom)
1. Chyžná v hoteli - 13 000
2. Úradník MČ Lamač - 18 000
3. Manager v nadnárodnej spoločnosti zamestnanec - 100 000
4. SZČO - stolár - 60 000
5. majiteľ strednej firmy - 150 000
1. cestuje MHD - 300,- mesačne
2. spolu s manželkou má fabču, ktorú si komplet platí a jazdia spolu do práce a na chalupu
3. služobný voz nonstop, náklady žere firma, benzín si na súkromné účely platí sám
4. stolár - potreba k biznisu, veškeré náklady na auto idú do účtovníctva
5. vlastne detto - s tým, že tam nahádže celý vozový park
Tak. Ja som ani náhodou nepochopil, že kde z tohto vyplýva, že niekto platí vyššie dane. Vyššie dane platí ten, kto ich platiť chce. A najma od toho sú účtovníci.