Reply on: samuliak #67776:
OK, tak čo potom máme rozoberať? To, prečo spoj linky 78 o 15:03 nenadväzuje na linku 63? Nemá väčší zmysel venovať sa koncepčným otázkam ako prkotinám?O preferencii budeme písať dovtedy, kým ju nesprevádzkujú. Lebo veľa z nás si tu dobre pamätá reči o tom, ako musia byť križovatky na Karloveskej radiále svetelné, aby sa mohla urobiť preferencia električiek - hardware sa nakúpil za pomerne veľké peniaze (fobust by možno vedel presné čísla) a teraz sa máme zmieriť s tým, že niekto k tomu hardvéru nevie spraviť softvér? Tak ale potom načo sa ten hardvér kupoval? Prepáč, ale mne to pripadá ako podvod na občanoch tohto mesta. Štyri roky nám niekto predostiera to, že míňa peniaze, aby zrýchlil (resp. aspoň nespomalil) električku a výsledkom je pridanie 29 minút v celej sieti... Nuž ale takí sú Slováci - ozvú sa raz, nič sa nedeje, ozvú sa desaťkrát s rovnakým výsledkom, tak to napokon vzdajú - a tak si s nimi politici a úradníci môžu mávať ako sa im zapáči...
user asi myslel to... Ak by sa zrýchlili autobusy tým, že by boli BUS pruhy, bola by kratšia doba ich obehu, a teda by ich bolo treba menej na linkách = menšie náklady na kúpu nových vozidiel, ich prevádzky a na mzdy pre vodiča.
taktiez neviem preco ti vadi ze sa autor clanku len dozaduje sfunkcnenia zariadeni ktore tam siemens nainstaloval a zaplatili sme ich zo svojich dani. tebe to akoze nevadi ze su tam indukcne slucky a snimace ktore su ale zbytocne? a este jedna vec. pekne krasne sa rano postav na molecovu a zrataj priemerny pocet ludi sediacich v osobnych autach. dnes som naratal 1.5 cloveka
samuliak