J: Podla mna je k...t ten co sa necha dostat a netahaj sem narodnostne vasne. Je 10 rokov po rozdeleni a je fakt ako je na tom CR a ako je na tom CR a este si porovnaj prosim stav k roku 1918.
Tarat k Auparku je ulet, kapacitne to stihaju busy.
Rusit trat pri Redute, to je trochu tvrde riesenie, treba dat dokopy trat aj Redutu (tiez je v ubohom stave). Mimochodom nevadia eliny aj SND ked je tam nejaka opera?
Tarat k Auparku je ulet, kapacitne to stihaju busy.
Rusit trat pri Redute, to je trochu tvrde riesenie, treba dat dokopy trat aj Redutu (tiez je v ubohom stave). Mimochodom nevadia eliny aj SND ked je tam nejaka opera?
Martin
Alebo vikendovy listok v Brne: stoji 44 Kc a plati 24 hod. mozu ho pouzit spolocne 2 dospely + deti. Preco vsetko prepocitavas na SK? Mne ide o % z platu. Ano, mesacny listok stoji vo Viedni 560 ATS a to teraz napises ze stoji 1500 Sk? Tymito argumentami by si mal ist robit politika! Zaver: isteze je chyba vo financovani ale NIKTO to nema realny zaujem zmenit! Ved co, vzdy sa da nieco usetrit, zrusit 193 a 181 a pridat 93 a 81 jeden spoj v hodine. Este stale je tu vela zbytocnych "subeznych" liniek ... Mne sa proste nepaci ako DPB hospodari so zverenymi prostriedkami, akym sposobom vybera dodavatelov napr. techniky do vozidiel. Tie oznacovace, automaty aj cipove karty... boli uzasny biznis pre vybranych... no koncim aby ste na mna velmi nenadavali. Ja viem ze existuje okrem MHD aj taxi