J: Podla mna je k...t ten co sa necha dostat a netahaj sem narodnostne vasne. Je 10 rokov po rozdeleni a je fakt ako je na tom CR a ako je na tom CR a este si porovnaj prosim stav k roku 1918.
Tarat k Auparku je ulet, kapacitne to stihaju busy.
Rusit trat pri Redute, to je trochu tvrde riesenie, treba dat dokopy trat aj Redutu (tiez je v ubohom stave). Mimochodom nevadia eliny aj SND ked je tam nejaka opera?
Tarat k Auparku je ulet, kapacitne to stihaju busy.
Rusit trat pri Redute, to je trochu tvrde riesenie, treba dat dokopy trat aj Redutu (tiez je v ubohom stave). Mimochodom nevadia eliny aj SND ked je tam nejaka opera?
Inak, pokial ide o svinstva ktore "bratia" u nas porobili - suhlas!
bolo postavene este za socializmu, ked jaxi na vsetko peniaze boli. Preco neboli na metro v BA, sa mna nepytajte - ja som vo federalnom ani slovenskom parlamente nesedel, som rocnik 1979. A frekvencia spojov, kvalita vozidiel atd.? V Prahe sa jednoducho - robi udrzba. Aj tu jazdia 11, 12-rocne autobusy, samozrejme ale po GO, takze vyzeraju ako nove. Ze to v BA nevedia? Ale vedeli by, keby im kazdy autobus po GO prisiel skontrolovat niekto zvonku a za odflaknutu pracu by mali vyhadzov na hodinu. A ze su u nas male dotacie do MHD? Za to mozu politici, a o tom sa rozpisovat nebudem.
Nechcite vediet ako to bolo s Tatracentrom... Ten architektonicky "skvost" nam budu nasi potomkovia vycitat podobne ako my vycitame nasim predkom pristavbu SNG. Ale to uz zachadzam do detailov a tato stranka nie je o tychto veciach. No nedalo mi to nespomenut, nakolko ste tu spomenuli pana Durkovskeho.
Martin
Alebo vikendovy listok v Brne: stoji 44 Kc a plati 24 hod. mozu ho pouzit spolocne 2 dospely + deti. Preco vsetko prepocitavas na SK? Mne ide o % z platu. Ano, mesacny listok stoji vo Viedni 560 ATS a to teraz napises ze stoji 1500 Sk? Tymito argumentami by si mal ist robit politika! Zaver: isteze je chyba vo financovani ale NIKTO to nema realny zaujem zmenit! Ved co, vzdy sa da nieco usetrit, zrusit 193 a 181 a pridat 93 a 81 jeden spoj v hodine. Este stale je tu vela zbytocnych "subeznych" liniek ... Mne sa proste nepaci ako DPB hospodari so zverenymi prostriedkami, akym sposobom vybera dodavatelov napr. techniky do vozidiel. Tie oznacovace, automaty aj cipove karty... boli uzasny biznis pre vybranych... no koncim aby ste na mna velmi nenadavali. Ja viem ze existuje okrem MHD aj taxi