J: Podla mna je k...t ten co sa necha dostat a netahaj sem narodnostne vasne. Je 10 rokov po rozdeleni a je fakt ako je na tom CR a ako je na tom CR a este si porovnaj prosim stav k roku 1918.
Tarat k Auparku je ulet, kapacitne to stihaju busy.
Rusit trat pri Redute, to je trochu tvrde riesenie, treba dat dokopy trat aj Redutu (tiez je v ubohom stave). Mimochodom nevadia eliny aj SND ked je tam nejaka opera?
Tarat k Auparku je ulet, kapacitne to stihaju busy.
Rusit trat pri Redute, to je trochu tvrde riesenie, treba dat dokopy trat aj Redutu (tiez je v ubohom stave). Mimochodom nevadia eliny aj SND ked je tam nejaka opera?
Inak, pokial ide o svinstva ktore "bratia" u nas porobili - suhlas!
bolo postavene este za socializmu, ked jaxi na vsetko peniaze boli. Preco neboli na metro v BA, sa mna nepytajte - ja som vo federalnom ani slovenskom parlamente nesedel, som rocnik 1979. A frekvencia spojov, kvalita vozidiel atd.? V Prahe sa jednoducho - robi udrzba. Aj tu jazdia 11, 12-rocne autobusy, samozrejme ale po GO, takze vyzeraju ako nove. Ze to v BA nevedia? Ale vedeli by, keby im kazdy autobus po GO prisiel skontrolovat niekto zvonku a za odflaknutu pracu by mali vyhadzov na hodinu. A ze su u nas male dotacie do MHD? Za to mozu politici, a o tom sa rozpisovat nebudem.
Nechcite vediet ako to bolo s Tatracentrom... Ten architektonicky "skvost" nam budu nasi potomkovia vycitat podobne ako my vycitame nasim predkom pristavbu SNG. Ale to uz zachadzam do detailov a tato stranka nie je o tychto veciach. No nedalo mi to nespomenut, nakolko ste tu spomenuli pana Durkovskeho.
J