Reply on: 81-71 #64815:
buď Ti chvála. V každom prípade, keď sa na to hľadím sedliackym rozumom - použijem existujúcu trať - spravím ju bezkolíznu a z tých 17 po odčítaní ďalších súvisejúcich projektov dostanem možno 10 - a za to máme porovnateľnú dopravu s priemerom.Nesedliacky sa to nedá, pretože o tom rozhodujú úradníci.
Na koci dňa sa jedná len a len o to, že sa z našich peňazí postaví neprioritná stavba, ktorá je plnohodnotne nahraditeľná existujúcim riešením.
A za tie peniaze by sa dali vyriešiť všetky spojenia, ktoré tunel utvorí a ešte omnoho viac. Napríklad most cez Dunaj na západe.
Okrem toho by si si mal uvedomiť, že vychádzaš z domnienok - čo sa staníc týka. Takže sa k debate môžme vrátiť v pripomienkovom konaní k projektu.
Sommelier
Je to veľmi drahé riešenie. A je mi jedno odkiaľ tie peniaze sú. Na rozdiel od prítomných Eurooptimistov nerobím rozdiel medzi peniazmi z EÚ či ŠR alebo od SPP.
Rozhodne sa staviam proti tomu, aby väčší brat rozhodoval za malého čo potrebuje, len preto, že drží kasu.