Reply on: tomas1 #61251:
Aj tie tvoje časové hodnoty boli vymyslene celkom presne, aj som ich celkom presne potopil pod čiernu zem.
Tvoj názor o vykopaní mnohých ľudí do IGK je mylný. Celé ako to je sa to oplatí.
To tvoje time is money nekomentujem, lebo čas strávený presunom z miesta na miesto nie je zabitý ani stratený. Time is money vtedy, ked niečo robíš - a to rozhodne neznamená, že keby si necestoval o 5 minút dlhšie, tak by si tých 5 minút pracoval a zarábal. To je totálne hlúpy argument.
Fajn, takže keď sa Jožko s niekým, kto už chodí do BA autom dohodne na nejakom šábese na benzín, tak to je ihned nárast IGK, lebo sa počet áut zvýšil o nula. Perfekt. Ale možno nula je viac ako nula.
Okrem toho by som na tvoju dohadovaciu fobiu zabudol, pretože zosuladit už len dvoch ludi (predpoklad že su kolegovia vynechavam), aby rano aj poobede spolu nasadli... Kolko ludi ma dnes monterkovu robotu od 8 do 16 ? Takže hromadne dohadovanie primestskych neprichadza v uvahu. Keby to bolo mozne, tak by sa to už prejavilo davno. Blbost. Kazdy den idu do ba Skodovky, felicie, favority s 4 az 5 clennou posadkou. Treba pouvazovat o specialnych pruhoch pre tieto automobily.
Presne tak. Pokial Jožko nepracuje v pešej dostupnosti ASMN (segment pod 10

Sommelier
A ten hybrid myslim 1435, lebo sa bude dat napojit na tu Dunajskostredsku. Celkovo by som ho na niektorým mietach šupol nejakých decentných 8 metrov pod zem. Ja viem, že by to bolo veeeelmi drahé, ale spojenie tej Hungaria trate do mesta krizom chyba a bolo by veeeeelmi dobre ho urobit. Premavku by zabezpečovali jednotky s kapacitou okolo 300 PAX (co mas dnes 4 minutovy interval 201 + 202). Tieto vozy by mohli premavat aj z DS (nutna rekonstrukcia a zdvojkolajnenie trate - malo to byt urobene davno, ale to je otazka regionalneho rozvoja) nie na Nove Mesto, ale na safarikovo nám.
O com je rec: http://img230.imageshack.us/img230/9979/mapkabiskupice6ea.jpg