Reply on: Papyr #56540:
Netreba byt pesimista,podla mna skor ci neskor daco urcite bude, aj tender. Dnesne eliny na dnesny stav kapacitne nepostacuju. Bratislava jednoznacne potrebuje elinu aspon taku co dovoluje vyhlaska, 40 m dlha,nizkopodlazna atd. Dnes to uz bude pomali nutnost. Neviem to teraz uplne isto,ale z tej ceny cca 5mld na Petržalsku radialu je cast-tusim cca 1,5 mld pocitanych prave na nakup 20-30 elektriciek. Co je samozrejme malo oproti realnej potrebe obnovy vozoveho parku elektriciek. Ale lepsie ako nic.
81-71
Toto je klasicka elektricka typu K2 - clanková - ma iba 1 kĺb
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=21
No a viac clankové su také,ktore maju viac clankov. Od CKD to je elektricka typu KT8,len ako som pisal,CKD nedokazala vyvinut podvozok pre 1000 mm rozchod,problem bol prave s podvozkami pod klbmi,ale zaujimave je, ze na elektricke typu K2 to slo a ide to aj milion inych typoch elektriciek.
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=kt8d5&no=133&id=27302aeef8f021f5f2f525
Tak, no a samozrejme byvaju aj 5-clankove, no a prave dake take by mali jazdit na Petržalskej rychlodrahe,prave na take asi 5-clankove bude vypisany medzinarodny tender pre Bratislavu. Mozno daco taketo,ako je popisane v tomto clanku:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23