Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: upravovač fotiek #254374:
Aj Blumentál v rannej špičke?

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #254370:
Autom je to určite zážitok. Trasa cez Alpy musí byť fajn.

upravovač fotiek

Reply on: Petto #254372:
Áno, v rámci skúšok napájania sa v Petržalke v dvojminútovom intervale už jazdilo.

upravovač fotiek

Reply on: Ike #254369:
Račianska zvládala dvojminútový interval v minulosti, nieje dôvod aby ho nezvládla dnes.
Reply on: Petto #254372:
Jednalo sa hlavne o úsek v Rači ... Zvyšok nemám poňatia ale myslím si že rozdiel 30s by už nehral takú veľkú rolu aby sa to nedalo zvládnuť...
Ale bohvie
Reply on: Ma178rek #254371:
Na Racianskej by zvladol ale aj dalej po trase ? Vsetky krizovatky az po South city?
Reply on: Ike #254369:
V rannej špičke teoreticky by ešte išiel interval na 2 minúty.. predtym tam taký bol ...
Reply on: upravovač fotiek #254368:
My sme boli s Vladimírom autom, pretože jazda po talianskej diaľnici je tiež (auto)šoto. Otváranie dverí v mohutnej rýchlosti u Ventotti potvrdzujem, rýchlosť prejazdu cez výhybky ma neurážala. Ale z drotárskeho hľadiska ma viac zaujali tie trolejbusy, kde bola jazda často v rozpore s fyzikálnymi zákonmi - napríklad na integrovaných úsekoch tranvia/filobus v ľavých oblúkoch.
Reply on: david11 #254367:
L3 je minimálne podľa pozorovania na hrane kapacity z hľadiska intervalu. Tam sa imho v rannej špičke nezmestí už ani spoj navyše, to by musela byť dráha úplne segregovaná a jazdiť na nej jediná linka.

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #254365:
V Miláne celkovo jazdia dosť dynamicky. Čo som videl videá, takmer storočný Peter Witt, plná jazda proti hrotu do výhybky a pod plnou jazdou prejazd križovatky, pričom z odbočky po hrote to išlo už aspoň 30 km/h. Za veľkého rachotu. Dobrzďovanie do zastávky a otváranie dverí za jazdy pri 15 km/h.

Chcel som si spraviť výlet do Milána, sú letenky super lacné, spiatočná za 32€ priamo z BA. Zatiaľ som nezohnal nikoho do partie...
Reply on: 810zssk #254348:
V Rači ukončovať regio busy? Veď L3 nestíha absolútne v špičke.
Na Zlatých zase do L4 s každým druhým spojom?
DPB nevie ani svoje línky vrátiť do pôvodného stavu pred obmedzením alebo posilniť spoje, kde sa nestíha.

Reply on: Ari #254349:
Nezabúdaj, že zbúrané PKO sa ide nahradiť River parkom 2.
Treba sa pozerať na územie okolo..
Reply on: upravovač fotiek #254362:
Treba si pozrieť na TyRúre videá z Milána. Pretože rýchle prelety zo Salzburgu či Pardubíc sú tu známe. Ale v Miláne to vyzerá ako Ohio Brass (šíra trať, výhybky a kríženia sú moderné) ale jazdí sa po tom, akoby tam drôty ani neboli.
Tu napríklad: https://youtu.be/TxNG4627cLc?si=lcppFXqbUpOtLvvM
Reply on: upravovač fotiek #254362:
Na pražskej rozvetvenie Kramáre vs. Prokop má veľkého je taká
Reply on: upravovač fotiek #254362:
Dakujem za info.

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #254361:
Existujú také, cez ktoré je možné ísť 50 km/h. Pre trolejbus sa to dá považovať za vysokorýchlostné.
Technicka otazka: existuju vysokorychlostne trolejbusove vyhybky?

Pozeral som videa z kabiny trolejbusovych liniek ktore boli pred mnohymi rokmi pridane na Youtube, a vsimol som si ze pri kazdej vyhybke musel voz spomalit. Nejake lepsie riesenie existuje?

https://youtu.be/RARYdJDI5r8?si=UuQZgtB1pKeiu80q&t=537

upravovač fotiek

Reply on: 6503 #254357:
Československo, rok 1986. Moderné počítačom riadené systémy zachytené na čiernobiely film. Trošku som zabudol, že informatika vznikala v časoch, kedy sa ešte bežne používali ČB filmy.
Reply on: Viko #254358:
Nie.
Reply on: 6503 #254357:
Nie je to Drahuša?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.