Reply on: AAA #55945:
A čo sa týka tých súprav, áno môže byť aj systém 1 vlak sa rovná 3 vagóny. Ale kvoli tomu staviame tie tunely??A ty to chces nechat tak tebe sa dnes nezda ze by centrum bolo prepchate?Pozri sa okolo seba a urcite si si vsimol kolko sa stavia vyskovych budou ako keby sa pretrhlo vrece.Si musis uvedomit,ze nikto z magistratu nemysli aj na to ze ked da povolenie na vystavbu ze to skomplikuje aj ine veci.Napr.velke mnozstvo ludi na jednej kope.Takze neviem ked nie tie tunely tak potom uz asi nic.A este nieco nevrav mi,ze napriklad po dobudovani zony Pribinova by zvladala elektricka taky napor aky tam bude(beriem do uvahy,ze by tadial chodila ele.)a mozem ti napisat dalsie taketo stvrte napr.oproti zony Pribinova na petrzalskej strane ma byt stvrt kde by malo pracovat a byvat okolo 25000 ludi neviem sice v akom pomere ale nachadzat sa tam budu to si tiez neviem predstavit ako sa to bude riesit v doprave.No ale nato asi nas drahy madistrat nemyslel.
A co sa tyka tych voznov.Preco mas urcenu nejaku kôtu?Ved existuju rozne kombinacie napriklad metro nemusi zachadzat az na konecnu takze vyriesime aj intervali.dalsia vec keby bolo aj 3 vgonove a co je natom?To keby mam porovnat metro v Parizi tak by som povedal ze naco sa stavalo metro v Prahe.Neviem ci si bol niekedy v Parizi ale tam maju trochu dlhsie vlaky v Prahe a o dost.Taktiez Londyn neporovnatelne dlhsie vagony.Ja si myslim ze vlaky je to najmensie nastelovat na obsluhu.Najhlavnejsie je aby im nic nevadilo v ceste a aby rychlo a pohodlne prepravili obyvatelov Bratislavy.
?
aquila
a na 2-3 minutove _pravidelne_ intervaly sa nedostanes v bratislave centre, bez vlacikovho efektu, preto hovorim, ze je efektnejsie urobit kusok vacsie
ohladne ULF, dlha ma kapacitu 220 ludi a 4ludi/m2. kratka 24 metrov, dlha 35 metrov.
inak boli zavadzane od roku 1997, teda za 8 rokov ich ma vieden "len" 150
co sa tyka intervalov vo viedni som ich znaly si dovolim tvrdit ako ktokolvek na tomto fore
U2 je dost divne robena, v centre aj vsak zrusili zastavku a beha extremne pomaly