Reply on: AAA #55938:
vo viedni ti mozem povedat, ze intervaly pod 2 minuty neklesaju. standardne je to 3 minuty 
a na 2-3 minutove _pravidelne_ intervaly sa nedostanes v bratislave centre, bez vlacikovho efektu, preto hovorim, ze je efektnejsie urobit kusok vacsie
ohladne ULF, dlha ma kapacitu 220 ludi a 4ludi/m2. kratka 24 metrov, dlha 35 metrov.
inak boli zavadzane od roku 1997, teda za 8 rokov ich ma vieden "len" 150


co sa tyka intervalov vo viedni som ich znaly si dovolim tvrdit ako ktokolvek na tomto fore

U2 je dost divne robena, v centre aj vsak zrusili zastavku a beha extremne pomaly


fobust
V tom prípade neviem kto rozšíril diskusiu na ťažké metro, ale vzhľadom na kvantá spamu na tomto fóre som nemal možnosť to odsledovať.
Zhodneme sa v tom, že si za rýchlodrážnu električku, ak bude splnené nasledovne?:
1. Na radiálach absolútna preferencia na meistach kde sa dá a na tých kde sa nedá mimoúrovňové križovanie.
2. Centrálna mestská oblasť pod povrchom so zapusetním niektorých súčasných a výstavbou nových podzemnách trás.
3. Súpravy by tvorili vozy nové aj staré, neskôr by sa K2S (ktoré tiež dožívajú) nahrádzali už plne NP vozmi, článovými, modernými.
Osobne by som bral najprv T3Waňe až kým budú aspoň všetky súpravy vlakov minimálne takto NP. Až potom nové, plne NP vozy. Vzhľadom na finančné možnsti mesta sa mi to zdá ako vhodný obchod,ktorý ponúkne možnosť ľahšie cestovať telesne postihnutým bez ohľadu na linku NDS. Aspoň 50 nových váň do súprav s T3P, pokiaľ tieto budú dostatočne dobré (toto treba ešte preskúmať). Súčasné súpravy rozpojiť, získame tým dosť B-vozov. Ako som spomenul, treba na to ešte odbornú analýzu, kontrolu rámov vybraných T3 ktoré by prichádzali do úvahy a širšiu diskusiu.
Ďakujem.