Reply on: SZKV #52424:
No jedno ako jedno.. Midibusov tu máme viac než dosť, a podľa uzavretej aj tuuverejnenej zmluvy ich má dojsť v priebehu najbližších rokov ešte 23 SORov B9.5. Takže toto nechceme - resp. chceme, ale až na poslednom mieste.Štandardné sólo vozy by sa z tých 200 melónov tiež nemali nakupovať, lebo aj u tých je ta situácia ako-tak. Sú tu síce vrakosy pred, či po GO - všetko rovnaké šroty a rozdiel je často iba v nátere ?, ale napr. Kraksňany majú dostatočnú rezervu vozov, takisto aj 2.DP. A plus sa získajú nejaké krátke TAMy po tom ,ako na DD zavedú tie duozvrhlosti. A navyše, ani na krátkych, ani na kinderkách naša doprava nestojí.
My potrebujeme KĹBAKY. Ani 15m busy nechceme, lebo min. pri polovici liniek nemôžu 15m vozy v rannej špičke adekvátne nahradiť kĺbaky.

My chceme a hlavne potrebujeme KĹBAKY.


Jozef
*Bratislava zivi zbytok (správne zvyšok) Slovenska a to ti pisat vlastne ani nemusim, ...*
O tejto problematike už písali ekonómovia a politológovia, ale sa to asi k Tebe nedostalo. Tak Ti to posielam na prečítanie z Katolíckych novín č. 5/2005 článok Slovenské regióny: západ proti východu? Trochu zacitujem:. *Najvýraznejšie sa tento efekt prejavuje práve v Bratislave, kde sú registrované takmer všetky banky, telekomunikačné spoločnosti, plynári, ale aj košickí oceliari. Z toho istého dôvodu sa ako vysoko nadhodnotený javí aj údaj o výške HDP na jedného obyvateľa, pretože bratislavský HDP vytvárajú ľudia v celej krajine*. Vidíš už aj Katolícke noviny o tom píšu, a Ty to nevieš. Celý článok je uverejnený v publicistike na stránke:
http://www.katnoviny.sk/Kn_2005/05_2005/publicistika.htm