Reply on: Tomi #52093:
Ze to nie je na CNG. A aj tak to v Bratislave nebude, lebo "my tu mame ine problemy" (prioritne riesit dopravu na Kalvarii), "cestuuci by to nechapali" (dva klby???), "to sa tak nikdy nerobilo" (vodici a dielensky by to nechapali), "na to nie je predpis" (homologizacia), "TO SA NEDA"....
, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách. 
fobust
Tak chod! Myslim to vazne, divizia smradlavych menjecennych gumokolov ma nedostatok vodicov. Nemam nic proti autobusu ako takemu, ale mam vela proti velkej casti autobusovych liniek v Bratislave a tou kopou srotu ktora na nich jazdi.