Reply on: Tomi #52093:
http://buszok.freeweb.hu/ik293.htm
http://buszok.freeweb.hu/ik290.htm
http://buszok.freeweb.hu/ik489.htm - zevraj "Plaris"... Nielen nazov podobny.
, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách.
Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.
).
A potom sa spytam v dielni, co jej bolo 
Snad jedina vec, ktora mi pri prvom pohlade a pocuti vadila, bol non-stop huciaci chladic, ale to uz je dan za to, ze chladiaci system bol dimenzovany na naftu, nie CNG...predsalen je to len prerabka, nie fungel.
fobust
Boze moj! Nech si Zachar tie SORKY najlepsie niekam strci. Uz ma to fakt serie. My tu potrebujeme desiatky velkokapacitnych vozov na vytazene pseudonosne linky a nie dalsie kinderka!!!! ?