Reply on: fobust #52096:
v cesku SOR, v madarsku pod nazvom CREDO a v polsku pod nazvom SOLBUS
, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách.
Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.
).
A potom sa spytam v dielni, co jej bolo 
Snad jedina vec, ktora mi pri prvom pohlade a pocuti vadila, bol non-stop huciaci chladic, ale to uz je dan za to, ze chladiaci system bol dimenzovany na naftu, nie CNG...predsalen je to len prerabka, nie fungel.
si
-mam len vodicske opravnenie B, k ziskaniu Dcka potrebujem mat neaky ten cas Ccko a prax na nom; do divizie autobusy alebo trolejbusy beru minimalne s Cckom (lebo inac by museli cloveku najprv spravit C a potom ho neaky cas niekde zasivat kym by mohol robit D; nehovoriac o tom ze C je uz rozdelene na C1 a C2 tusim no a vobec; take nieco by sa podniku neoplatilo...)
-neprejdem cez kubalca, moj zdravotny stav nie je 100%ny a sice je mensia sanca ze sa mi prihodi za volantom nieco zle ako neakemu dochodcovi, ale stempel mi neda(l) (aspon tak som pochodil ked som sa snazil spolu s beusom dostat sa do kurzu na elektricky a ist brigadnicky jazdit)