Reply on: fobust #52096:
v cesku SOR, v madarsku pod nazvom CREDO a v polsku pod nazvom SOLBUS
, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách.
Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.
).
A potom sa spytam v dielni, co jej bolo 
Snad jedina vec, ktora mi pri prvom pohlade a pocuti vadila, bol non-stop huciaci chladic, ale to uz je dan za to, ze chladiaci system bol dimenzovany na naftu, nie CNG...predsalen je to len prerabka, nie fungel.
Tomi
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1492&PHPSESSID=ab24c2c5cef340eb567899580592850e
http://www.vanhool.nl/products_bus_detail.asp?id=13&productCategoryID=1&Tabid=3
Ak nepozeráme na cenu, mohol by sa v Bratislave vôbec uplatniť?