no tak 96 ma totalne serka. Je to normalne, ze je mala? Mohla by byt dlha aspon ked zacina semester na EU? a preco vlastne nechodi mimo spicky? To ako na Fedinovu mam chodit vyhliadkovou 99? alebo ako blbec 88 prestupit na Lachovej na 68 ktora akurat ked prichadza 88 zatvara dvere a ja musim cakat na dalsiu 68????
a na Solivarsku cez vikend zase na prestup? preco nechodi 78 cez vikend?
a ked sa uz "zrusil"spoj na hlavnu tak 84 mohla v pohode chodit cez vikend. Tak nech na vikend daju malu 84 a 78....
a na Solivarsku cez vikend zase na prestup? preco nechodi 78 cez vikend?
a ked sa uz "zrusil"spoj na hlavnu tak 84 mohla v pohode chodit cez vikend. Tak nech na vikend daju malu 84 a 78....
marko
Takže apoň stručne moje postrehy po viac ako troch týždňoch:
59 - Redukcia zo 7 na 3 busy za hod. - zjavne veľmi zlé riešenie.
Tí ktorí tvrdia, že je to zbytočný autobus-jediná náhrada 98+94+električka. A autobus je plný úplne celú cestu.
93 - 1. V niektorých časoch kapacitne nepostačuje, že je jediný spoj na stanicu z Petržalky a Zochovej (konkrétne v piatok popoludní - pred špičkou a v mojom prípade aj v pondelok ráno).
2.Posunúť konečnú na Antolskú al. Dolnozemskú, čím by sa najmä ráno odľahčila veľmi preťažená prestupová L98 na úseku po Spolenickú (smerom do mesta).
95 - Vidím ju až veľmi často na úseku Vyšehradská - Technopol a na tomto úseku vozí vzduch.
98 - Postačuje, ak by ju na spomínanom úseku odľahčil iný autobus (L93).
50 - Ráno môže kľudne mať väčšina spojov zmenenú trasu (napr.konečná na Šafku)- škoda dlhých autobusov.
87 - Cez víkend neefektívny autobus - 30 min.intervaly
Pre tých čo kritizujú ako môžu Petržalčania chodiť na stanicu - mama chodí každý deň na vlak al. SAD, ja aspoň raz za týždeň. A koľko mimo-bratislavských je ubytovaných v Petržalke? Hodne. Ak ešte zoberieš ostatných, ktorý prestupujú cestou z Petržalky na SAV al.aj na stanici + tých, ktorý cestujú vlakom občas. To už je celkom slušný počet.