Tak niektorí mi odporučili aby som si chvíľu počkal, že sa to s MHD upraví, ľudia si nájdu spoje...
Takže apoň stručne moje postrehy po viac ako troch týždňoch:
59 - Redukcia zo 7 na 3 busy za hod. - zjavne veľmi zlé riešenie.
Tí ktorí tvrdia, že je to zbytočný autobus-jediná náhrada 98+94+električka. A autobus je plný úplne celú cestu.
93 - 1. V niektorých časoch kapacitne nepostačuje, že je jediný spoj na stanicu z Petržalky a Zochovej (konkrétne v piatok popoludní - pred špičkou a v mojom prípade aj v pondelok ráno).
2.Posunúť konečnú na Antolskú al. Dolnozemskú, čím by sa najmä ráno odľahčila veľmi preťažená prestupová L98 na úseku po Spolenickú (smerom do mesta).
95 - Vidím ju až veľmi často na úseku Vyšehradská - Technopol a na tomto úseku vozí vzduch.
98 - Postačuje, ak by ju na spomínanom úseku odľahčil iný autobus (L93).
50 - Ráno môže kľudne mať väčšina spojov zmenenú trasu (napr.konečná na Šafku)- škoda dlhých autobusov.
87 - Cez víkend neefektívny autobus - 30 min.intervaly
Pre tých čo kritizujú ako môžu Petržalčania chodiť na stanicu - mama chodí každý deň na vlak al. SAD, ja aspoň raz za týždeň. A koľko mimo-bratislavských je ubytovaných v Petržalke? Hodne. Ak ešte zoberieš ostatných, ktorý prestupujú cestou z Petržalky na SAV al.aj na stanici + tých, ktorý cestujú vlakom občas. To už je celkom slušný počet.
Takže apoň stručne moje postrehy po viac ako troch týždňoch:
59 - Redukcia zo 7 na 3 busy za hod. - zjavne veľmi zlé riešenie.
Tí ktorí tvrdia, že je to zbytočný autobus-jediná náhrada 98+94+električka. A autobus je plný úplne celú cestu.
93 - 1. V niektorých časoch kapacitne nepostačuje, že je jediný spoj na stanicu z Petržalky a Zochovej (konkrétne v piatok popoludní - pred špičkou a v mojom prípade aj v pondelok ráno).
2.Posunúť konečnú na Antolskú al. Dolnozemskú, čím by sa najmä ráno odľahčila veľmi preťažená prestupová L98 na úseku po Spolenickú (smerom do mesta).
95 - Vidím ju až veľmi často na úseku Vyšehradská - Technopol a na tomto úseku vozí vzduch.
98 - Postačuje, ak by ju na spomínanom úseku odľahčil iný autobus (L93).
50 - Ráno môže kľudne mať väčšina spojov zmenenú trasu (napr.konečná na Šafku)- škoda dlhých autobusov.
87 - Cez víkend neefektívny autobus - 30 min.intervaly
Pre tých čo kritizujú ako môžu Petržalčania chodiť na stanicu - mama chodí každý deň na vlak al. SAD, ja aspoň raz za týždeň. A koľko mimo-bratislavských je ubytovaných v Petržalke? Hodne. Ak ešte zoberieš ostatných, ktorý prestupujú cestou z Petržalky na SAV al.aj na stanici + tých, ktorý cestujú vlakom občas. To už je celkom slušný počet.
Beus
Re #50236 Spectre: Karosa B731 sa u nas nachadza!
Ad prerabka interieru u Ik435: Niektori diskutujuci pravdepodobne pozabudli, ze existuje nieco take ako preukaz technickej sposobilosti vozidla, a v nom ma kazde vozidlo (na prepravu osob) napisany pocet miest na sedenie a statie. Akymkolvek svojvolnym zasahom do interieru by sa zmenilo minimalne jedno z tychto cisel. Rovnako by sa tym zmenila uzitocna hmotnost vozidla, ktora sa tiez nachadza v technickom preukaze. Cize takto zbastardeny bus by s istotou nepresiel STK a technicak by teda nedostal. A mozno by sa nan aj homologizacia prestala vztahovat.
Ak sa mylim, znalejsi nech ma opravia, ale zatial som presvedceny, ze je to tak.