Reply on: Ámos Keynes #49518:
kedze sa vseobecne uvadza, ze nahrada za 81 ma byt prave kombinacia 95+83, a 83 je v tejto nahrade so svojim 15 minutovym intervalom slabym clankom. Naopak interval 93 sa zda byt zbytocne prehusteny, 4 minuty o 14:00 je zbytocny luxus. 83 zatial teda neposkytuje adekvatnu nahradu dopravy k staremu rozhlasu/hodzovo namestie dost velkej casti petrzalky. Riesenim by mohlo byt teda len mierne obmedzenie :93 (uprava intervalu zo 4 na 6 alebo 7 minut) a ciastocne skratenie intervalu L83.
Ámos Keynes
To je vlastne aj pre tu pani co hovorila, ze je z Incheby k Auparku trva 20 minut. Jedine ze by ju ucil chodit Meresiev.
Re #49502 untrop: A pritom by sa tam tak krasne vosli dva kruhove objazdy. Ale to by Siemens nezarobil. Aj ked nechapem preco si to nepodplati nejaka stavebna firma. Keby to malo preferenciu pre busy. Stacilo by taku rusku, ze signal by bol nastaveny tak, aby bus presiel oboma krizovatkami na jednu zelenu.
Landererova je pre Olejkarsku
Re #49506 runway: Kam jazdis L83, ze ju chces tak posilnit? Fakt je ten, ze o druhej tretej je L93/94prazdna no skor by som zacal o 13.00 so 6 minutami a skoncil o 19.00 so 6 minutami a na 4 min. ist medzi 15.30 - 18.00
Re #49512 papuca: A co ti tie soby v tej moskve zrubali pod obraz bozi, ked ides letecky a potom taxikom. Ved to take soby, co lietat by mali vediet. Pocul som, ze jedneho notorika s cervenym nosom tam. Nejaky Rudolf, hadam nie Šuster.