Reply on: Ámos Keynes #49516:
"A este jeden argument, ako sa bude prestupovat k zime. Ako som si ja zvykol pocas zimnych kalamitach v Bratislave po napadnuti 10 cm snehu stava sa ze busy vynechaju. A tak sa z 20 min. cakania na L97 (napriklad, nie len na nu sa cakavalo 20min.) sa stalo 40 minutove cakanie. Dnes vdaka zladenym prestupom (a skutocne zladene su) bude cestovanie v zime ovela prijemnejsie. A nielen v zime ale aj tych najhorucejsich letach. Nutnost vystupit sa pri tomto pohlade zda ako dar."A tak sa pri vynechanej 87cke cakanie predlzi z 30 na rovnych 60 minut, to je fakt zlepsenie oproti tej 97... A kedze na nu treba cakat v prdeli v ovsisti miesto pri baraku z ktoreho vyrazam, tak sa ani nemozem ist zasit nazad do tepla a sucha na tu dalsiu polhodinu co treba cakat...
a po tych 2 jazdach po uzemi petrzalky co som zatial od 5.9. bol nuteny absolvovat MHD lebo som nemal k dispozicii ziaden gumokol mam ten dojem, ze minimalne v sedle, vecer a cez weekendy sa intervaly asi dost zhorsia; ked napriklad o druhej popoludni isla 93 poloprazdna (menej ludi stalo ako sedelo) a to pred nou vypadla 94...
untrop
K tomu o inom: Semafory na križovatke Bosákova - Šustekova - FurdekovaMamateyova sú skutočne na odstrel niekoho, cyklus trvá skutočne dlho a vôbec prídu mi hrozne spomaľujúce (niekedy zbytočne). Ešte by som spomenul križovatku Dostojevského rad - Landererova kde v smere do Petržalky stojí L88 tiež pekne dlho a potom na dôvažok zastaví na zastávke Landererova kde nastúpia až dvaja ľudia... Pre koho je tam tá zastávka to nechápem.
A chcelo by to odtiahnuť miesto papúč.
A využitie mosta Apollo? Ja by som sa ani nečudoval. Ak by sme si začali vyfarbovať časti mesta do ktorých sa ide jednotlivými mostami, zistili by sme, že všetko na východ od Bajkalskej je Prístavný most... Apollo má tak oblasť po Karadžičovu... Mne to príde takto logické a možno ešte vodiči nenašli cesty cez Most Apollo.