Čo sa mňa týka bol som sa rozľúčiť s linkou, ktorou som do Petržalky išiel asi prvýkrát v živote v trase Malá scéna - Kúpalisko Matador (keď som bol malý jediné moje cesty do Petržalky boli buď z Lunaparku, resp. z Kúpaliska Matador na Malú scénu a opačne, vtedy to bolo pravda linkou 38), teda 82. Škoda, že som sa s bývalou 23 nemohol rozľúčiť v jej ďaľšom úseku Malá scéna - Hlavná stanica, keďže bola cca 2 roky dočasne odklonená do Prístavu. ? ? ?
A čo sa týka linkovania. Vie mi niekto povedať na základe akého kľúča bola zrušená práve 76? (logická by bola malá vyťaženosť, keby spolu s ňou padla 38). Ale inak to nové linkovanie v Petržalke beriem a plne súhlasím. Stačí si všimnúť tie súbehy do 4.9. napr. 78 a 86 v Petržalke a na Drieňovej, 96 s 85 na Tomašikovej a v Petržalke, atď.
A čo sa týka linkovania. Vie mi niekto povedať na základe akého kľúča bola zrušená práve 76? (logická by bola malá vyťaženosť, keby spolu s ňou padla 38). Ale inak to nové linkovanie v Petržalke beriem a plne súhlasím. Stačí si všimnúť tie súbehy do 4.9. napr. 78 a 86 v Petržalke a na Drieňovej, 96 s 85 na Tomašikovej a v Petržalke, atď.
S499.1023
Re #48499 Papyr: 1) Naozaj mi nemusíš písať česky, ešte som po slovensky nezabudol ? ? ? . S tým cestovným to ntiež nie je pravda, pretože tá tarifa bola jednoduchšia - pri prestupných lístkoch 1 pásmo za 6,- CZK, pričom najmenší počet pásiem bol 2.
Re #48500 Papyr: Pretože sú sprostí, ja dodnes nechápem, ako je takýto nespravodlivý systém možné akceptovať.
Re #48502 d3k0: Neexistuje rovnosť okrajová mestská časť = malá mestská časť. Vrakuňa, Podunajské Biskupice či Dúbravka skutočne nie sú malé mestské časti a neplatia menej. Naproti tomu Karlsdorf JE malá mestská časť, prispieva do mestského rozpočtu menej a napriek tomu je v I. tarifnom pásme. To je proste klasické modelovanie v mierke 1:1 - v Prahe majú pásmovú tarifu, budeme mať aj my. A keďže nemáme také pridružené dediny ako je trebárs Štiřín, tak naložíme II. pásmo Dúbravke. Ja byť obyvateľom Dúbravky, tak na protest do MHD BA už nevleziem.
Re #48501 AAA: Ty máš určite veľké komplexy a si voličom SNS, čo???
Re #48504 AAA: Hmm, a ako že sa mám dostať z DNV do Ružinova mimo CMO? A keď budem cestovať len v CMO, tak budem platiť tiež menej, čo je určite maximálne spravodlivé ?. To je proste argumentácia (slabomyseľná) DPB a nejakého mamľasa, ktorý schválil tú tarifu na magorstráte.
Re #48514 Corgon: O čom točíš, dysgrafik petert?
Re #48530 Sommelier: Čo sa týka mamelukov a upgrade vodičákov, obávam sa, že vôbec netušíš, o čom píšeš, šuhajko... Nosné linky nosného dopravného systému by si tiež chcel deliť?
Re #48533 Sommelier: Ad Ik 283 - Bolo vtedy k dispozícii ńiečo lepšie? Napríklad samorozpadávajúce sa Vrakosy B741? To skutočne nebola alternatíva.
Re #48549 NN: No ozaj, jazda (a hlavne ŠTVERANIE sa po schodoch) s Ik 435, autobusom s najnižšou výškou podlahy zo všetkých VP autobusov je traumatizujúci zážitok, zatiaľ čo Ik 412 šotoorgazmus...
Re #48562 SZKV: Zase jednou nepravda - jihlavský nátěr je dost jiný, teoretiku.
Re #48589 petert: Počúvaj, nemáš ty náhodou v občianskom preukaze poznámku "Zbavený spôsobilosti k právnym úkonom"?
Re #48599 petert: Žbžvgrblm? Rozumiete mu niekto?
Re #48626 d3k0: Sa s ním nebav, dysgrafikom slabomyseľným. Ma prekvapuje, že je vôbec schopný obsluhovať PC...
Re #48655 Corgon: Počuj, chudák, keby som mal po povrchu dôjsť tak rýchlo, ako pod zemou, tak sa asi to metro nebuduje, nie? V BA máš lístok na 60 minút za 20,- SKK (cca. 15,- CZK) a taktiež naň prejdeš takmer celé mesto. A ak si v Prahe videl trolejbusy, ty debilček, tak požiadaj svojho ošetrujúceho psychiatra o silnejšie tabletky. Kritika áno, bezmyšlienkovité drístanie momotín NIE!
Re #48672 Corgon: Čo to trepeš, ty úbohý debilček? Jedna električka T3 (ktorá jazdí v BA akurát tak ako záložák) má 15 metrov, K2 22 metrov, 2 x T3 30 m, najdlhšie pražské vozidlo KT8D5 taktiež 30 metrov. Kapišto, stupído?
Re #48684 Corgon: Myslíš pre tých, čo si podľa teba vozia zadky v bavorákoch, alebo pre nejakých iných, debilko?
Re #48727 Corgon: *****! (d3ko: Sorry, nedalo sa).