Reply on: tulenique #48755:
Podla mojho nazoru je hranica v tom, ak chce firma pre svojich zamestnancov nieco viac. Inymi slovami DP poskytne firmam potrebnu kapacitu v MHD, ale ak chce firma nieco viac, tak by si mala zaplatit. Napr. v 87 je kapacita na prepravu zamestnancov, teda podnik ma nejaku MHD. Ak by chcel Zabi majer linku napr. na Hlavnu stanicu, pochybujem, ze by ju DP zaviedol bezplatne. 91 a 191 stali na zastavke Nakupna zona Luky este davno predtym, nez tam nakupna zona bola, navyse to nie je navysenie vzkm, ak tam nieco stoji. Ina situacia by bola, ak by chcel Carrefour zvlast linku niekam do mesta. Tesco Zlate piesky su obsluhovane elektrickami - ak chcu aj autobusy, mali by si zaplatit. V tom vidim hranicu medzi tym, co je zadarmo a co by sa malo platit. Zakladna MHD by mala byt zadarmo, nadstandard za platbu.
El Sergio
Ešte skús argument, že ak ideš raz za uhorský rok na vlak, nebudeš prestupovať s ťažkou batožinou! Naozaj je taká ťažká? A ako sa s ňou dostaneš z bus výstupišťa na perón? A ako sa s ňou dostaneš do vlaku a do kupé? Všetko ide, len raz si na zastávke prestúpiť z jedného busu do druhého sa nedá! ?