Reply on: tulenique #48755:
Podla mojho nazoru je hranica v tom, ak chce firma pre svojich zamestnancov nieco viac. Inymi slovami DP poskytne firmam potrebnu kapacitu v MHD, ale ak chce firma nieco viac, tak by si mala zaplatit. Napr. v 87 je kapacita na prepravu zamestnancov, teda podnik ma nejaku MHD. Ak by chcel Zabi majer linku napr. na Hlavnu stanicu, pochybujem, ze by ju DP zaviedol bezplatne. 91 a 191 stali na zastavke Nakupna zona Luky este davno predtym, nez tam nakupna zona bola, navyse to nie je navysenie vzkm, ak tam nieco stoji. Ina situacia by bola, ak by chcel Carrefour zvlast linku niekam do mesta. Tesco Zlate piesky su obsluhovane elektrickami - ak chcu aj autobusy, mali by si zaplatit. V tom vidim hranicu medzi tym, co je zadarmo a co by sa malo platit. Zakladna MHD by mala byt zadarmo, nadstandard za platbu.
El Sergio
No ale klinec bol, keď babka za zastávkou Romanova začala v panike kričať, že vodič zle odbočil. To nech sa nikto nehnevá, ale po dvoch týždňoch, kedy boli vylepené farebné mapky hneď vedľa CP a po dvoch dňoch, kedy boli už aj nové CP, som myslel, že takúto blbosť už snaď nikto zadreť nemôže... ?
Btw., chválim Most Apollo. Pekne je to tam spravené, aj tá zastávka. Prekvapením pre mňa bolo, že napriek rannej špičke bol most úplne voľný. To isté križovatky za ním.Teda až na Miletičova - Košická. V tom mieste vidím obrovský problém do budúcnosti! ?