Reply on: Ámos Keynes #49518:
Hmm, neviem ako Ty, ale ja by som to riešil tak, že ak by náhodou aj nemali taxi v jednej taxislužbe, tak hneď volám druhú - veď predsa v BA je ich neúrekom, takže tu problém nevidím...
To je jediné moderné vozidlo čo máme.
Ja viem, že s dobrým úmyslom, ale veľa zla sa už napáchalo od stola, hoci aj s šľachetným úmyslom.
.. a ešte sme aj stretli dva nabúrané IGK, takže klasika ?

; a tam akosik mi vyslo to ze nestiham ziaden rozumny prestup (potom mi d3k0 odporucal ze nech skusim poslednu 93 a 512 ? ))

Ámos Keynes
Re si: Inak postupneho zhorsovanie intervalu sa bojim aj ja. To ze po spusteni elektricky pride logicky na rad obmedzenie L93, 94 a zrusenie L95, no bojim sa doby po spustenie elektricky. (ak sa vobec nejaka spusti) Myslim, ze pokial to nedostane zopar ludi spat do MHD, neviem, neviem. Z hodnotenim celkovym vsak treba pockat az na oktober. Skrz vysokoskolakov a v septembri sa este hromadne chodi na dovolenky, lebo su lacnejsie a v stredomori aj prijemnejsie.