VOĽNÉ POKRAČOVANIE TELENOVELY "BRATISLAVSKÉ DOPRAVNÉ ZNAČENIE" ?
L88 v smere na AS Mlynské nivy v úseku Landererova -> Wuestenrot:
Po odbočení doprava z Landererovej do pripájacieho pruhu vodič busu musí zastaviť a dať prednosť IGK od novej scény, pretože je pred ním vodorovná dopravná značka "šikmé rovnobežné čiary", cez ktoré je zakázané prejsť. Vzápätí po asi 3 metroch skončený pripájací pruh opäť pokračuje, až na zastávku Wuestenrot.
Bol som šokovaný, že ten vodič 88mičky po rokoch praxe na dopravné značenie v BA nes*re. ? Áno - skutočne to nestrihol rovno!!!
Pozn.: Pripájací pruh sa má používať tak, že vodič zrýchli na potrebnú rýchlosť a medzi vozidlá sa plynule zaradí, lenže to s rozheganým Ikarusom akosi nejde že. (A to nič nemení na tom, že sú tam tie šikmé čiary kravina.)
Riešenie: Od križovatky s Landererovou po z. Wuestenrot urobiť vyhradený bus pruh. ?
L88 v smere na AS Mlynské nivy v úseku Landererova -> Wuestenrot:
Po odbočení doprava z Landererovej do pripájacieho pruhu vodič busu musí zastaviť a dať prednosť IGK od novej scény, pretože je pred ním vodorovná dopravná značka "šikmé rovnobežné čiary", cez ktoré je zakázané prejsť. Vzápätí po asi 3 metroch skončený pripájací pruh opäť pokračuje, až na zastávku Wuestenrot.
Bol som šokovaný, že ten vodič 88mičky po rokoch praxe na dopravné značenie v BA nes*re. ? Áno - skutočne to nestrihol rovno!!!
Pozn.: Pripájací pruh sa má používať tak, že vodič zrýchli na potrebnú rýchlosť a medzi vozidlá sa plynule zaradí, lenže to s rozheganým Ikarusom akosi nejde že. (A to nič nemení na tom, že sú tam tie šikmé čiary kravina.)
Riešenie: Od križovatky s Landererovou po z. Wuestenrot urobiť vyhradený bus pruh. ?
galiyosha
Čo sa týka toho cestovania, tam žiadne radikálne negatívne zmeny nevidím. Na Botanickú záhradu je to 95+12 alebo 99+93+5/9 rovnako rýchle ako zaniknutým spojením 90+1/4/12.
Na Hlavnú stanicu (ako často skutočne na Hlavnú stanicu ľudia cestujú?) je 99+93 vzhľadom na časté intervaly oboch liniek len miernym zhorešním. Rovnako dobre sa dá ísť jednu zastávku späť na Vyšehradskú (a-95 chodí dostatočne často) a tam prestúpiť na a-93.
Do Biskupíc to kombináciou 98+70 vychádza ešte rýchlejšie, než predtým 97+70. Jediné zhoršenie je absencia prestupu na hrane. V prípade nutnosti takéhoto prestupu je tu vždy možnosť ísť 98+87+70.