Dnes na Linke 30 3619 - B732 CNG Starko ma niečo so zapalovaním. Motor má dost nepravidelný chod ,ma podstatne znížený výkon a na voľnobehu má malé otáčky miestami takmer zhasína. Nebol plne obsadený ale na miernom stupaní mal vodič so zaradenou jednotkou čo robit aby sa rozbehol. Vôla ventilov tiež nie je o.k. Ak sa s tým dnes nebude niečo robiť v blízkej dobe može dôjsť k skriveniu klukového hriadeľa a k pridretiu lozísk (ak uz teraz nie je neskoro)co je na GO - takto moc tých penazí neušetríme! Ak zajtra plne obsadený bude vypravený na dlhé diely nielen ze sa tam asi nedostane ale bude to aj jeho koniec.
Sommelier
Okrem toho pán Weigl uvádza: "V prípade trolejbusov chceme takisto pokračovať v modernizácii existujúcich vozidiel - obnova jedného vozidla vyjde asi na päť miliónov, zatiaľ čo nové stojí asi 13 miliónov." Ak tá výmena plechov a generálka motora, výzbroje a pod. stojí 40 % ceny nového vozu, má zmysel tieto modernizácie robiť, keď sa životnosť vraku predĺži o pár rokov. Nebolo by lepšie investovať do
1. lepšej údržby
2. nových - nízkopodlažných, komfortnejších, úspornejších, modernejších vozidiel ?