Bol som sa previezť linkou X50, aby som zistil obsadenosť voza a vyťaženosť linky. Bol som prekvapený, keď som videl koľko cestujúcich viezol - ak rátam aj seba, maximálne tam mal 13 ľudí, pričom medzi cestujúcimi prevládali duochodci na svojej ceste životom na Miletičovu alebo na Mlynské nivy. Výnimka potvrdzujúca pravidlo - jeden dedo čo nastúpil na Rajskej a na Rajskej aj vystúpil (až po jednom kole) a ako sa pri výstupe zdôveril vodičovi, chel ísť na Obchodnú... ?
Vodiča X50tky - voz 3501 treba pochváliť za to, že dokázal celú službu neustále informovať cestujúcu verejnosť o trase linky, odklone linky 50 a odpovedať kladne na večnú otázku, či ide na Miletičovu. Toto všetko zvládal bez nervov, podráždenosti, či vulgárností (ja osobne by som to zrejme tak dlho nevydržal). Naozaj všetka česť!
Tak isto by som si dovolil pochváliť vodiča K2S 7112 z linky 8, ktorý ma príjemne prekvapil tým, že na zastávke Záhradnícka počkal, keď zbadal X50 a umožnil tak cestujúcim prestup v smere do Ružinova.
Skupinke ľudí, ktorí sa nedajú prehovoriť (a teda je treba ich preniesť, alebo im jednu tresnúť, aby si prečítali oznam) čakajúcej na Rajskej a niektorých ďalších zastávkach na linku 202 prajem pevné nervy a pokojnú noc, do rána to už nejako vydržia, kým sa svojho spoja dočkajú. ?
Vodiča X50tky - voz 3501 treba pochváliť za to, že dokázal celú službu neustále informovať cestujúcu verejnosť o trase linky, odklone linky 50 a odpovedať kladne na večnú otázku, či ide na Miletičovu. Toto všetko zvládal bez nervov, podráždenosti, či vulgárností (ja osobne by som to zrejme tak dlho nevydržal). Naozaj všetka česť!
Tak isto by som si dovolil pochváliť vodiča K2S 7112 z linky 8, ktorý ma príjemne prekvapil tým, že na zastávke Záhradnícka počkal, keď zbadal X50 a umožnil tak cestujúcim prestup v smere do Ružinova.
Skupinke ľudí, ktorí sa nedajú prehovoriť (a teda je treba ich preniesť, alebo im jednu tresnúť, aby si prečítali oznam) čakajúcej na Rajskej a niektorých ďalších zastávkach na linku 202 prajem pevné nervy a pokojnú noc, do rána to už nejako vydržia, kým sa svojho spoja dočkajú. ?
Sommelier
Okrem toho pán Weigl uvádza: "V prípade trolejbusov chceme takisto pokračovať v modernizácii existujúcich vozidiel - obnova jedného vozidla vyjde asi na päť miliónov, zatiaľ čo nové stojí asi 13 miliónov." Ak tá výmena plechov a generálka motora, výzbroje a pod. stojí 40 % ceny nového vozu, má zmysel tieto modernizácie robiť, keď sa životnosť vraku predĺži o pár rokov. Nebolo by lepšie investovať do
1. lepšej údržby
2. nových - nízkopodlažných, komfortnejších, úspornejších, modernejších vozidiel ?