V Bratislavských novinách bol uverejnený royhovor s riaditeľom rezortu prevádzky a techniky Dopravného podniku Bratislava Bronislavom Weiglom. S titulkom "Dopravný podnik obnovuje vozový park". Najlepšie na tom je, že o obnove pán Weigl nepovedal takmer ani slovo. Okrem kúpy 7 MIDIbusov. Takýmto nadpisom Bratislavské noviny vo mne opäť potvrdili názor, že sú prisluhovači mafie z magistrátu. http://www.bratislavskenoviny.sk/noviny.php?Id=3
Okrem toho pán Weigl uvádza: "V prípade trolejbusov chceme takisto pokračovať v modernizácii existujúcich vozidiel - obnova jedného vozidla vyjde asi na päť miliónov, zatiaľ čo nové stojí asi 13 miliónov." Ak tá výmena plechov a generálka motora, výzbroje a pod. stojí 40 % ceny nového vozu, má zmysel tieto modernizácie robiť, keď sa životnosť vraku predĺži o pár rokov. Nebolo by lepšie investovať do
1. lepšej údržby
2. nových - nízkopodlažných, komfortnejších, úspornejších, modernejších vozidiel ?
Okrem toho pán Weigl uvádza: "V prípade trolejbusov chceme takisto pokračovať v modernizácii existujúcich vozidiel - obnova jedného vozidla vyjde asi na päť miliónov, zatiaľ čo nové stojí asi 13 miliónov." Ak tá výmena plechov a generálka motora, výzbroje a pod. stojí 40 % ceny nového vozu, má zmysel tieto modernizácie robiť, keď sa životnosť vraku predĺži o pár rokov. Nebolo by lepšie investovať do
1. lepšej údržby
2. nových - nízkopodlažných, komfortnejších, úspornejších, modernejších vozidiel ?
BMko
add posilove spoje. Boli vecer vykonane na moj podiv, ale medzi 2 a 3 tou som zaznamenal zalozak na posilovej linke Slavicie udiolie --- Novy most bol tam neky 18xx, taral by som totiz cislo voza. Co som registroval tak za tu hodinku som ho videl ist dvakrat.
Ina bazant bol oproti predchadzajucim rokom strasne slaby