Mne sa napriklad vobec nepacia tie metrove trate. Pripomina mi to uz vlak, a nie je to ono.. krajsie vyzera ked je trat zamaskovana v chodniku, alebo v ceste...
ja by som si to predstavoval, ze by sme si v BA nechali ten nas rozchodik, poriadne (podotykam PORIADNE!!!) by sme zrekonstruovali vsetky useky, a zaviedli trat do petrzalky. V Janikovom dvore by mphla byt vozovne. Alebo este trosku sci-fi navrh. Vybudovat obrovske obratisko pod zemou v centre (ako je napr. parkovisko pri Carltone) a siet by nebola bod-bod, ale centrum centrum
ja by som si to predstavoval, ze by sme si v BA nechali ten nas rozchodik, poriadne (podotykam PORIADNE!!!) by sme zrekonstruovali vsetky useky, a zaviedli trat do petrzalky. V Janikovom dvore by mphla byt vozovne. Alebo este trosku sci-fi navrh. Vybudovat obrovske obratisko pod zemou v centre (ako je napr. parkovisko pri Carltone) a siet by nebola bod-bod, ale centrum centrum
yale
obrázky na:
http://world.nycsubway.org/eu/nl/ams-metro.html
http://www.trainweb.org/subwaymark/transit/Holland/ams_hr.htm
Na rozdiel od týchto vozidiel, Combino alebo ULF sú električky klasického typu a v prevádzke nie sú o nič rýchlejšie, ako staré klasické žlté električky.
K financiám: práve v súčasnosti je vhodné "okno", keď by sa na projekt nosného systému dali získať peniaze, ale samozrejme to nie je možné, ak nie je projekt, ani jednoznačná podpora na úrovni mesta, kraja aj štátu samotného.