Reply on: galiyosha #29745:
K2: 5 (226 osôb)
2*T3: 3, 4 (328)
2*T3 (328), niečo o trochu väčšie (370) alebo 3*T3 (492): 1, 2
Okrem toho zachoval by som nejaké autobusové linky z Petržalky. Najmä zo západnej strany Dvorov pod Nový most, z východnej časti cez most Košická, pretože takéto spojenia budú vždy rýchlejšie ako prestup na elinu z oblastí, ktoré nie sú blízko pri trati. Navyše je nelogické, aby človek napr. zo Záporožskej cestujúci pod Nový most (alebo aj do PKO) išiel cez Starý most. To najmä na margo náhrady 90ky.
Alebo mi nieco podstatne unika?

Stefanikovo namestie totiz bez pod/nadjazdu taku zataz (Petrzalske tramvaje + z nabrezia) asi neprezije. Nebodaj vykape voz ?
). vozov bude treba vela, na to je prepotrebne mysliet, nie ze sa spravi trat a zrazu Hups! Cosi nam tu chyba... Hlavne ak pospriahame dnesne sola. Taka 3xT3 by sa mi tiez moooc pacila
, ale tých dnešných 6 či koľko polookruhov je na mňa ako mimobratislavčana priveľa...
Sarko
No áno, už som sa chystal Ťa opraviť. Ešte som mrkol, že podľa Tvojho návrhu sa interval zhorší zo spoločných 6' na 8' do Zlatých Pieskov. Ak na ŽST Nové Mesto je dnes interval 12' a podľa návrhu by bol 8', čo by si v špičke riešil presmerovaním L6 na Zlaté Piesky, tak na ŽST Nové Mesto v špičke bude už iba 16' interval a do ZP namiesto dnešného 6' spoločného intervalu by bol podľa návrhu 4' interval. Postačoval by takýto interval na ŽST Nové Mesto, zvlášť keď som počul, že sa tu možno presunie časť vlakov z Hlavnej stanice?