Reply on: m@rtin #28215:
Mne je to uplne jasne. Uz davno som hovoril (a azda to bude aj niekde nizsie v tejto diskusii), ze predat bratislavske letisko spolocnosti Vienna International Airport by bola obrovska chyba. Ak sa nemylim, Schwechat stagnuje aj kvoli tomu, ze ma jedny z najvyssich letiskovych poplatkov na svete.Kazdopadne dany clanok si precitaj http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1446566. Zaujimave je, ze vsetcia sa v diskusii pod nim rozculovali nad stahovanim nejakej dediny, kdezto ja som ostal znechuteny z tych spominanych nakladnych letov. Kazdopadne nezabudni sa pozriet, kto je pod clankom uvedeny ako autor. Ja som to skoro prehliadol. ?
J
Ak má Praha 30min. interval, tak pretože to s najväčšou pravdepodobnosťou stačí. Ak má Bratislava 30min. interval, tak to tiež stačí ale na doraz a ďalšie zníženie by znamenalo zníženie úrovne cestovania.
Ak v Košiciach je 30min interval bežný a tak majú podiel MHD:IAD 20:80.
S 30 minútovým intervalom na linkách ako 51 súhlasím, ale nesúhlasím aby linky ako 90, 91,.. mali horší interval na to, aby mohla jazdiť L78 cez víkend každých 30minút.