Reply on: m@rtin #28221:
Mne je to absolutne jasne -- preto ma aj v tom prvoaprilovom clanku najviac poburila v texte skryta myslienka o premene bratislavskeho letiska na nakladny terminal.Co sa tyka privatizacie: prirodzene by bolo lepsie, keby sa o bratislavske letisko dokazal starat stat, zabezpecil mu potrebnu uroven a sebe tak zaujimave zisky. Pre SR je vsak absolutne symptomaticke, ze svoj vlastny majetok spravovat efektivne jednoducho nevie -- samozrejme je to v drvivej vacsine pripadov vina ludi, ktori sleduju svoje osobne zamery. Navyse, ak sa nemylim, Slovensko ma v Europe napriklad pomerne velmi vysoke poplatky za prelet vzdusnym priestorom -- opravte ma, prosim, niekto, ak sa mylim.
Neviem vsak, ci si bol niekedy na bratislavskom letisku, ale to letisko je jedna velka ostuda. Kedysi som v nejakych novinach cital pobaveny clanok o tom, ako boli akisi sejkovia z Kuvajtu nadseni "rodinnou atmosferou letiska" ked videli "nieco nevidane" ako "piloti isli spolocne s cestujucimi jednym mikrobusom do letiskovej haly". Pri cakani na prestup mas azda aj na hlavnej bratislavskej stanici viacero moznosti vyzitia sa, nez na letisku.
Co sa tyka spojenia s Viednou: uz teraz chodia priame autobusy Bratislava letisko - Schwechat letisko - Vieden za nejakych 5 euro alebo kolko. Niektore nizkonakladove spolocnosti (napriklad SkyEurope Airlines) pre svojich zakaznikov tusim ponukaju aj bezplatne spojenie s Viednou. V centre Viedne bezi dokonca aj (pomerne trapna) billboardova kampan SkyEurope propagujuca lacne lety z Bratislavy. V tomto smere sa veci hybu dopredu spravnym smerom. Uroven samotneho letiska je vsak nadalej mizerna a obavam sa, ze sa tak skoro nezmeni.
A rovnako ako J sa obavam toho, ze bude predane Schwechatu cisto kvoli tomu, lebo Rakusania ponuknu najlepsiu cenu...
Papyr