Reply on: Papyr #28206:
Kvôli pojmu atraktívny interval. Aj Bratislava má linky s 30min. intervalom, ale skrz neustáleho šetrenia by zrejme sa už nedalo ísť nižšie na iných linkách.Ak má Praha 30min. interval, tak pretože to s najväčšou pravdepodobnosťou stačí. Ak má Bratislava 30min. interval, tak to tiež stačí ale na doraz a ďalšie zníženie by znamenalo zníženie úrovne cestovania.
Ak v Košiciach je 30min interval bežný a tak majú podiel MHD:IAD 20:80.
S 30 minútovým intervalom na linkách ako 51 súhlasím, ale nesúhlasím aby linky ako 90, 91,.. mali horší interval na to, aby mohla jazdiť L78 cez víkend každých 30minút.
Vladimír
A nesúhlasím ani s tým, že pripojenie obce k mestu je obojstranne výhodné. Pozorovaním som zistil, že obce skôr spejú k deleniu a osamostatneniu. A je vidieť, že často to vedie k lepšiemu.
Pripojenie malej obce k mestu je skôr výhodné pre mesto.
A čo sa týka príslušnosti k VÚC. Predstav si, že by sa v roku 1946 Petržalka k Bratislave nepripojila. Viedla by dnes Tvoja cesta do sídla Tvojho VÚC skrz sídlo iného VÚC, ktoré je k Tvojmu bydlisku oveľa bližšie ako sídlo Tvojho VÚC? Bolo by to normálne?