Reply on: Ike #253002:
Tomu samozrejme rozumiem. Intervaly na železnici nie sú práve toho rozsahu, z ktorého sa dá uberať.Vnímam však aj druhý rozmer, a to zákonnú potrebu vydovolenkovať zamestnancov. To sa dozaista dá aj pri celoročne rovnakom grafikone. Lenže celoročne rovnomerné rozdeľovanie dovoleniek nenormálne zvyšuje nároky na početnosť personálu (stále sa bavíme, že je ho nedostatok) a zároveň u existujúceho personálu znižuje atraktivitu zamestnávateľa. Lebo čo si budeme hovoriť - väčšina rušňovodičov a vlakvedúcich NECHCE dovolenku v polovici novembra.
Oba pohľady sú oprávnené a žiaden z nich sa nedá úplne ignorovať. Vždy je to o kompromisoch.
bobitwo
Kedysi som pracoval v Devíne. Ráno z Petržalky 91/191 pod Most SNP a tam prestup na 29 to asi bola. Problém bol ten, že ak 91/191 meškala 2 minúty a 29 išla načas, tak si nestíhal a 20 minút si čakal. Po obede to bolo horšie, keď som chodil z práce. Nemohol som odísť skôr o 5 minút aby som stíhal 29, takže na zastávke 15 minút čakania a v 9/10 prípadov som videl pri Most SNP odchádzať 91/191 a tam zase 10 -20 minút čakať. Jeden autobus šiel 10 minút, druhý 18 minút a ty si bežne čakal 20-30 minút. 18km trasa, autom do 25 minút a MHD ti to trvalo tak 60 minút.