Reply on: Andrej #250727:
Hlavne je tam preferencia, ak by L4 ostal stáť na ChS, tak by určitý čas držalo električku idúcu z tunela (kolízne smery). Stojaca L4 by zmizla z CDS systému a voľno by dostala až s električkou idúcou za stojacou L4 alebo s L4 idúcou v opačnom smere. Rozhodil by celú križovatku.
). Hoci neviem presne, od akého dátumu a pri akej príležitosti sa slávnostne prvýkrát použila skratka ŽST v styku s verejnosťou (a budem rád, ak ma niekto doplní), jedno je isté - dávať na jednu úroveň skratku ŽST so skratkou Stn. je nezmysel.
Vladimír
Ale veď nenechaj ma hádať a daj nejaký konkrétny prípad (stačí opis), kde v akých dokumentoch prístupných širokej verejnosti sa pred rokom 1990 používala skratka ŽST. Ja sa nechcem hádať, rád sa nechám poučiť. Ale zatiaľ mi to do hlavy nejde, pretože som vlakom určite cestoval aj v 90. rokoch, všetky možné oznamy, skratky, tabule som čítal ako decko ešte dokonca skôr, ale na prvé stretnutie so skratkou ŽST si pamätám až zo záveru 90. rokov a u DPB.