Reply on: nosuga #250728:
Netuším ako je to skoro ráno, ale keď poobede idem 4kou z mesta smer Dúbravka tak takmer každá jedna chytí 2-4 min.meškanie na nám.Ľ.Štúra. Zato 9ka ide skoro vždy presne na minútu (ak nechytí na Blumentáli meškanie), takže zákonite sa pri tuneli stretnú. Keďže na tejto križovatke ako už bolo písané je preferencia, tak to záleží na riadení križovatky kto pôjde skôr. Vždy je to inak, raz podrží v zastávke meškajúcu 4ku a pustí 9 z tunela a druhý krát naopak (asi záleží kto je tam skôr). Ak sa dostane 9 pred 4, tak tá 9ka potom zdržuje meškajúcu 4ku. Kým spoje jazdiace po N.mesto majú v Dúbravke dostatočnú výdrž, tak spoje jazdiace na Zl.piesky sú jeden kolotoč. Tam je problém sa dostať aj na WC.Pozn 1: zo zast.Chatam softvér nie je vidno do tunela či pred semafórom čaká električka (alebo má byť vodič jasnovidec?).
Pozn 2: ten poobedný 2:30 min (alebo 2:20?) cyklus na nám Ľ.Štúra je jeden veľký otras (z toho má električka signál voľno cca 15 sekúnd).
Andrej
Keď sa tak pozerám na kombinovaný CP 4+9 na zastávke Kráľovské údolie tak vidim úplne minimálny počet spojov ktoré majú obsluhovať tú zastávku naraz, takže nevidím čo sa tu zase rieši, ale toto sa fakt dalo pochopiť.