Reply on: B K #250725:
tipujem, ze to niektora z nich ide neskor, ako by mala podla cp, nie? ak meska 4, v takom pripade predsa "nepusti" zelenu pri Chatam Sofer s tym, ze sa mozno spoza rohu vynori 9 z tunela. a ak ide presne a meska 9, tak podobne - ak pusti zelenu, na dalsej zastavke uz bude meskat, a ktovie, ci sa pred nu 9 vopcha (ak vodici vedia o polohe "susednej" elektricky presnejsie, nez ukazuju e-tabule - ktore tie minuty do prichodu na nejaku zastavku hadzu obcas dost od veci - tak ok, v pripade nemeskania a znalosti, ze 9 prave caka na vyjazde na zelenu, by mozno bolo mile, keby 4 pockala a pustila tuu 9 pred seba). na druhej strane - keby 4 takto cakala napriek "zelenej" pri Chatamovi, aby pustila pred seba 9, urcite by sa naslo niekolko cestujucich z tej 4, ktori by nadavali, ze kvoli zbytocnemu cakaniu zmeskali prestup na niektory autobus pri Lanfranconi.
Vladimír
Ale veď nenechaj ma hádať a daj nejaký konkrétny prípad (stačí opis), kde v akých dokumentoch prístupných širokej verejnosti sa pred rokom 1990 používala skratka ŽST. Ja sa nechcem hádať, rád sa nechám poučiť. Ale zatiaľ mi to do hlavy nejde, pretože som vlakom určite cestoval aj v 90. rokoch, všetky možné oznamy, skratky, tabule som čítal ako decko ešte dokonca skôr, ale na prvé stretnutie so skratkou ŽST si pamätám až zo záveru 90. rokov a u DPB.