Reply on: hroch #24636:
ad 1. tu uz bolo myslim niekolkokrat povedane, ze ak funguje akusticke hlasenie zastavok, tak sa ho vlci relativne rychlo naucia, takze tvoj protiargument nie je velmi na mieste; ad 2. je to tvoj osobny nazor, ja si vsak myslim ze daleko skor si vlci budu pamatat kratsie nazvy zastavok ako tie tvoje expandovane...
J
Podľa mňa komerčné využívanie názvou zastávok áno, ale s jasnými pravidlami kde áno a kde nie.
Keď sa zmení názov nedôležitej zastávky pri obchodnom centre, ktorej pôvodný názov obyvateľom tohto mesta nič nehovorí, je to v poriadku. Veď v takom prípade iba zlepšuje orientáciu ľudí, ktorí idú do tohto obchodu, či hypermarketu, pretože ľudia vystupujúci na tejto zastávke pôjdu poväčšine práve do daného obchodu. Avšak keď zmena spôsobí iba chaos na dôležitom prestupnom bode, kde drvivá väčšina ľudí nie je návštevníkom Kooperativy, tak s tým treba niečo spraviť. A ja som rád, že sa s tým niečo robiť ide.