Reply on: integrácia #243491:
Mám skúsenosti aj s inými prevádzkami Arrivy a osobne si nemyslím, že by boli horší ako priemerna slovenská SADka. Vrchný manžment z Komárna síce na Arrivu ako takú vrhá dosť zlé svetlo, ale myslím, že v mnohých prevádzkach je aj kopec príčetných ľudí (od vedúcich prevádzok cez dispečerov až po vodičov). Preto tvrdenie v SL by sa to nikdy nestalo a Arriva sú taxikári z Hlst mi príde nefér voči tej väčšine ľudí, čo sú v tej firme a sú normálny, ale chápem, že vždy je “hlučnú” menšinu viac počuť. Osobne v Arrive vidím problém len v zlom vyššom manažmente, katastrofálnom marketingu a absolutne nezvládnutej organizácii pri vzniku Arrivy Mobility Solutions.
N/A
Ak si trh práce vyžaduje 10 000 vodičov a skutočný stav je 8 000 vodičov, tak je to migrácia medzi dopravcami a nie riešenie.
2. "sankcia za nevypravený spoj 1000€"
A aká je sankcia za VYpravený spoj, ale s nespokojným cestujúcim? Asi žiadna.
3. Ako kvantifikovať abstraktné ukazovatele (t. j. správanie, prístup...)?
Ak spoj mešká, je odrieknutý, nedodržal trasu, radenie, atď. viem hodnoty merať (explicitne určiť), zmluvne ošetriť a vymáhať nedodržiavanie kvalitatívnych ukazovateľov.
Netvrdím, že sa stotožňujem s tým čo sa deje. Ale viem počítať a ak si prepočítam koľko rušňo/vodičov odíde do dôchodku v horizonte 5-10 rokov + zmení profesiu + nebude môcť vykonávať túto prácu (napr. kvôli zdraviu) tak mám veľké obavy.