Reply on: N/A #243496:
Este bolo mozne motivovat slovaklajnsakov, aby neodisli. Napriklad jasnym vyjadrenim: "Budete mat rovnake mzdove podmienky ako u minuleho zamesrnavatela", tak ako to urobil Transdev v Nitre alebo DP v Martine. Miesto toho Laszlo brblal nejake pochybne hausnumera a pseudopraviciar Droba mal vyjadrovanie ako sefik z devatdesiatych rokov, zvyknuty zamestnancov komandovat a buzerovat a nie ich motivovat. Heh, ked som kdesi na fb spomenul, ze do Arrivy z principu nikdy nevkrocim, ale v pripade externych subdodavok by som bol ochotny vypomoct, nazval ma saboterom. Tomu sa povie motivator.
N/A
Ak si trh práce vyžaduje 10 000 vodičov a skutočný stav je 8 000 vodičov, tak je to migrácia medzi dopravcami a nie riešenie.
2. "sankcia za nevypravený spoj 1000€"
A aká je sankcia za VYpravený spoj, ale s nespokojným cestujúcim? Asi žiadna.
3. Ako kvantifikovať abstraktné ukazovatele (t. j. správanie, prístup...)?
Ak spoj mešká, je odrieknutý, nedodržal trasu, radenie, atď. viem hodnoty merať (explicitne určiť), zmluvne ošetriť a vymáhať nedodržiavanie kvalitatívnych ukazovateľov.
Netvrdím, že sa stotožňujem s tým čo sa deje. Ale viem počítať a ak si prepočítam koľko rušňo/vodičov odíde do dôchodku v horizonte 5-10 rokov + zmení profesiu + nebude môcť vykonávať túto prácu (napr. kvôli zdraviu) tak mám veľké obavy.