Reply on: N/A #238690:
Ako som písal, interval linky 75 by som skrátil = zahustil, celková hodinová prepravná kapacita by bola zachovaná. Súhlasím, že by bola vhodná jej celodenná a celotýždenná premávka, aj preto je vhodnejšie nasadiť 12m vozidlá a v špičkách zahustiť interval. Tj. v dňoch školského vyučovania by bolo 6 min. ráno miesto doterajších 10, a 7,5 min. poobede miesto doterajších 12, tj. rovnaké intervaly ako na 201 a 202. V sedle, večer a cez víkendy 15 min.Trasa l. 75 by sa v úseku Čiližská - Kadnárova nemenila, len by bol z Kadnárovej každý 2. spoj predĺžený na Slanec (kde by mal cca. 5 min. pauzu len na vyrovnanie meškaní). Povinné prestávky vodičov by aj bez predĺženia na Slanec museli byť na Čiližskej, lebo na Kadnárovej nie je zázemie.
Urbanway 2423
Rozšírenie do Trnavského kraja znamená aj rozšírenie IDS BK po hranice s Českom (napr. Brodské), pretože by to podľa mňa nebolo úplne od veci?