Reply on: B@rdi #233146:
Dospel som k tomuto názoru tak, že poznám viacerých ľudí zo SOŠ a keď som sa s nimi bavil o doprave k tomuto areálu, tak celkom slušne kritizovali súčasné riešenie 23-kou kvôli neatraktívnej trase na prípoje a zriedkavým zachádzkam k Mláke, keďže väčšina spojov končí na VW. Idéalne považovali spoj Bory Rázcestie-Mláka mimo sídliska priamo po ceste II/505, no ísť okolo sídliska DNV je nezmysel. Veľa ľudí tam chodí najmä z Dúbravky a keby sa splnila podmienka z môjho príspevku, že 23 je uzavretý okruh Lamač - Bory - Lamač, tak 23 tam už nechodí a suplovala by ju 20-ka. Nehovoriac o tom, že v Dúbravke je ubytovňa pre SOŠ. S tou 20 s tebou určite súhlasím, mám kamarátov z tej oblasti a je pravda, že oslabenie 20-ky by bolo tragické, avšak riešiť 1-2 spoje za hodinu zachádzkou k Mláke by bolo dobré riešenie pre tých, čo chodia na Mláku. Čo sa týka obratiska Mláka, máš pravdu s vytočením, tie kríky v obratisku do toho zasahujú nekontrolovane viac a viac, no 12m na 20 sa tam vytočí, aj keď viem, že už tam mali problémy s Tedomami na 23-ke, čiže tu je skôr otázka, či nie je lepšie riešiť principiálny problém daného obratiska, ktorému by návšteva krovinorezu neublížila.
Ričard
Osobne by som ale radšej zachoval označenie 39* a nekončil na Trnavskom mýte, ale na Jelačičovej – s tým by mohlo súvisieť zrušenie linky 64. Tá by bola v úseku Trnavské mýto – Lovinského nahradená linkou 204, ktorá by už nemusela chodiť cez Kramáre v dôsledku možného posilnenia linky 32 po zatrolejovaní Mlynskej doliny. Linka 63 by mohla jednoducho na striedačku končiť pri Avione a na Súhvezdnej, netreba vymýšľať ďalšie číslo.
Ale toto sú všetko len teórie a nedeľné filozofovanie.
* „Mlynská dolina“ sa s „tridsaťdevina“ rýmuje lepšie ako s „tridsaťjednotka“.