Reply on: N/A #233139:
Tiež zaujímavé riešenie len Bystričanom by sa dosť predĺžila cesta do Dúbravky keď to pôjde aj cez Bory Home a ešte aj k Tech. sklu. Keďže píšeš že L20 by si nemenil trasu tak potom tam zostáva zachádzka k Tech. sklu a nie je dôvod tam posielať aj L36 - u nej by som hlavne zmenil interval cez prázdniny na 30 minút tak ako cez šk. rok. Čo sa týka 37 tak tam by som zachádzku na Strmé vŕšky nedával, radšej by som posilnil 36. Ak by aj mala 37 ísť na Strmé vŕšky tak určite nie systémom pred zavedením 36 t.j. najprv na konečnú Záh. Bystrica a potom na Strmé - takáto trasa je dosť časovo neefektívna a navyše aj pri zachovaní súčasného intervalu to nie je vyjazditeľné s rovnakým počtom vozov. Navyše by tam vznikal SADkársky režim ktorý by to len zneprehľadnil. Navyše, u 10m vozidel je väčší nadbytok ako u 12m.
Mike
1. O 180 stupňov pri reštike brick (pri hoteli) - nie je isté, či sa tam bezpečne otočí každý kĺbak
2. O 180 stupňov na Bajkalskej pod 3 vežami
3. nejako príde aj odíde po Jégeho a otočí sa ako 207 (jedna z možností po Legionárskej a Záhradníckej, ale to by vynechala Trnko, prestup z/na el. by bol na Krížnej, z na 201 na Saleziánoch...)
4. nejakou polokružnou trasou, žiadna nie je ideálna (napr.
4a: Trnko - Vajnorská - Bajkalská - Trnavská - Trnko)
4b: Trnko - Trnavská - Zimák - Jégeho - Záhradnícka - Miletičova - Trnko (musí sa povoliť pravé odbočenie zo Záhradníckej do Miletičovej pre MHD - trolejová stopa tam je)
- iné možnosti ...